Na wisselen van blaadjes (3~4 kopjes per blaadje) spoel ik hem ff af en hij wordt regelmatig afgewassen. Houd verkleuring niet tegen, maar niks doet dat en wordt schoon genoeg.
cursebreaker schreef:Kan zo niet precies degene vinden die ik heb, maar zo iets. Mijne is iets minder luxe en ouder, koste me een kleine 60 euro jaren terug en echt het geld waard. Die van mij heeft puur een grote fysieke temperatuursetting draaiknop en een aan/uit drukknop (dus moet je er wel bij blijven anders stroomt je kopje over). Ledschermpjes enzo heb ik niet.Cambionn
Dat van jou klinkt ook fijn. Heb je een linkje/foto als voorbeeld van wat je hebt? Ben wel benieuwd.
https://www.bol.com/nl/nl/p/moa-heetwat ... 015752323/
Ik voelde me een beetje decadent toen ik hem kocht, maar het is echt een goede aankoop geweest. Vooral groene thee is echt heerlijk vanuit de tea maker. 
. Ik zet ‘m idd in de vaatwasser en nog nooit eigenlijk problemen mee gehad (ik zet ‘m onderin bij de borden met genoeg vrije ruimte ook) of met heel heet water even omspoelen - als ik ‘m vaker op een dag wil gebruiken met andere thee erin bv.
.
.
. Ik was op zoek naar een rooibosblend met honeybush. Alle labels gelezen in die hoek, maar kon niet vinden wat ik zocht, dus uiteindelijk aan een medewerker gevraagd. Gaat ze alle labeltjes oplezen, want ja, dat had ik zelf nog niet gedaan
. Ook wilde ik de African Safari, maar daar stonden geen zakjes meer, dus ik vroeg of ze een zakje voor me konden maken. "Ja, ik hoop dat we dan nog een zakje redden, maar anders komt er 50 cent bij". Ehh... Ik grabbel niet zelf he, jullie hebben niet meer op voorraad, dus het lijkt mij dan netjes dat je die 50 cent gewoon niet berekent. Nee, dat kon niet
. Uiteindelijk was er iemand anders bij de kassa die zei dat die blend eruit ging, dus dat ik alles wat ze er nog uit konden halen gewoon voor de normale prijs kon krijgen. Het is maar 50 cent, maar ik vond het zo'n rare beredenering...
. Ik vroeg daar ook altijd explicitiet om 1 zakje erin, want anders kreeg je een theepotje waar minimaal 3 zakjes inzaten. En als je vraagt of ze het zakje er gewoon nog niet in willen doen, snappen ze het over het algemeen niet