Cerosa schreef:Oeehh! De witte magnum met aardbei.. Die was lekker!
Slecht topic trouwens, ik krijgt er lekkere trek van
Nee hoor, het is er toch allemaal niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:De sun moon stars chips in blauwe zak vd Aldi.
Ze hebben nu alleen de andere variant nog.
En wat gelukkig jaarlijks terugkomt maar wat mij betreft jaarrond verkocht mag worden: de mijter chips vd Aldi.
ClaudiaHS schreef:lor1_1984 schreef:De sun moon stars chips in blauwe zak vd Aldi.
Ze hebben nu alleen de andere variant nog.
En wat gelukkig jaarlijks terugkomt maar wat mij betreft jaarrond verkocht mag worden: de mijter chips vd Aldi.
Huh dat is raar, die blauwe zakken zijn er gewoon nog hoor. Van week nog in staan pakken.
tones schreef:Spaansepony schreef:Of de zachte flesjes drinken in verschillende kleurtjes waar limonade/zoetige drinken in zat. Lang werpig flesje van plastic, geel, groen, blauw, bruin. Over gewaaid toen geloof ik uit het buitenland en inmiddels weer vertrokken.
Gazeuse! En dan de bruine.
Daar kon je het hele alfabet op boeren.
Cil_ schreef:De Interspar/Spar had het altijd. Misschien alleen in Oostenrijk dan hoor..Calvé Pepersaus in flesje. Lekker makkelijk en pittig!
"Ik heb in het grensgebied bij Rewe, Allkauf en Norma gezocht maar helaas niet gevonden. Welke supermarkt verkoopt het dan sla ik een paar flesjes in?"
LieveLoes schreef:maessie schreef:Ooh ik bedenk mij nog 1, de Westminster rooibos aardbei slagroom thee van de aldiDat is echt de lekkerste thee! (Zag hem al een x genoemd worden)
Ik dacht dit echt verkeerd gelezen te hebben, maar niet dus…. Thee met slagroom!? Dat klinkt echt niet lekker