iiSunshine schreef:Markies in Leeuwarden
En Brouwdok in Harlingen
Leuk! Brouwdok is al acceptant

Markies onthouden we en Zuiderbier ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jilletje schreef:Okee heb dit net snel aangemaaktBokkers op untappd schreef:Bokt naam - Untappd naam
iiSunshine - talinka
Macyy - gerlindavdv
Echwel - HeleenG
Berdien - Berdien87
19marjo90 - Leintje1210
Jilletje - JillDinges
Roosch - Zoepsjnoet
[***] - Bieb87
Macyy schreef:Vanavond een nieuwe, niet bijzonder maar wel lekker!
[ [url=m/qhpBK2.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Macyy schreef:Vanavond een nieuwe, niet bijzonder maar wel lekker!
[ [url=m/qhpBK2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om Gula te zien! Niet zo bekend gezien het lokaal biertje is, maar ze hebben wel lekkere biertjes. Zelf de Pleuris Tripel nog niet gehad. Wel de Sweet IPA en de Zonneblond, vooral die laatste is erg lekker
Jilletje schreef:We kunnen wel een keer een thuis proef avond doen! Als mensen dat leuk vinden natuurlijk.
Halen die mee willen doen allemaal een paar dezelfde biertjes en dan borrelen via teams ofzo!
Heb laatst zo een borrel avond met een vriend gedaan, was erg gezellig!
Berdien schreef:Jilletje schreef:We kunnen wel een keer een thuis proef avond doen! Als mensen dat leuk vinden natuurlijk.
Halen die mee willen doen allemaal een paar dezelfde biertjes en dan borrelen via teams ofzo!
Heb laatst zo een borrel avond met een vriend gedaan, was erg gezellig!
Oh ja, wat een leuk idee! Ik ben voor!
Balenciaga schreef:Iemand trouwens nog aanrader voor een leuke brouwer in Belgisch Limburg? Ik wil voor Valentijnsdag met mijn vriend een lekker avondje wat biertjes proeven met wat kaasjes en worstjes erbij dus ben op zoek naar wat leuke aanradersIk zit in Genk dus zit redelijk centraal. Pakketjes met lokale snacks zijn echt helemaal top!
Tips voor lekkere bezorgingen zijn ook welkom! Bezorgen kan ook in Nederland
rockwitch schreef:Lous schreef:Meer info graag! Woon tenslotte de buurt.
Verkoopt de Mitra in Teteringen het toevallig ook?
Ja zeker. Brouwerij heet De Lastige Broertjes.
Mitra in Oosterhout heeft het ook en die heeft meer assortiment van hun biertjes.