Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ianthe schreef:little_birdy schreef:Jeetje heb echt medelijden met ouders of partners van sommige hier
Omdat...?

de geur alleen al
MelanieB schreef:Kun je zelf ook invullen toch; maakt het uit eten gaan altijd een gedoe, laat staan zelf koken voor mensen met waslijsten wat ze niet lusten.
Het is nou eenmaal zo dat alles-eters makkelijker zijn om voor te koken.
Gelukkig lusten partner en ik veel hetzelfde, dus heb geen gedoe met koken en/of uit eten. Al is het bijv jammer dat ik geen sushi lust zodat we nooit samen naar zo'n restaurant kunnen bijv.
Dat is niet het probleem van je ouders lijkt mij.
Ianthe schreef:MelanieB schreef:Kun je zelf ook invullen toch; maakt het uit eten gaan altijd een gedoe, laat staan zelf koken voor mensen met waslijsten wat ze niet lusten.
Het is nou eenmaal zo dat alles-eters makkelijker zijn om voor te koken.
Gelukkig lusten partner en ik veel hetzelfde, dus heb geen gedoe met koken en/of uit eten. Al is het bijv jammer dat ik geen sushi lust zodat we nooit samen naar zo'n restaurant kunnen bijv.
Ik lust ook geen sushi en ging toch altijd mee naar een sushi restaurant hoor, aangezien ze bij de meeste ook genoeg andere dingen hebben qua vlees en groente, rijst enz.. En bij de meeste restaurants is er toch voor iedereen wel wat.
Als je het eten bij je ouders niet lust heb je toch gewoon pech? Ik at vroeger gewoon wat ik wel lekker vond en de rest niet, dus had ik aardappels met sla ofzoDat is niet het probleem van je ouders lijkt mij.
En met mijn ex at ik nooit hetzelfde, aangezien die rare Afrikaanse dingen at.. succes daarmee. Kookte gewoon voor mezelf.
Anoniem schreef:Shabu shabu is ook een All you can eat restaurant, dat zou ik ook niet echt een echt sushi restaurant noemen. En ik denk dat je daar prima je buikje kunt vullen zonder ook maar een enkele sushi te eten.
https://www.shabushabu.nl/menukaart/
was echt uit het niets, daarvoor had ik er nooit last van.
alleen dingen met aardbeiensmaak vind ik vaak heel chemisch smaken en daarom niet zo lekker