Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Ik lees al een tijdje mee omdat ik eigenlijk een beetje twijfel of ik een box wilde doen. Een enkele een recept gejat en laten thuisbezorgen via jumbo/boni/ah. Maar nu ik die laatste foto's zie denk ik jummie dat is toch wel echt super handig.
Stel ik krijg van jullie zo'n code voor een gratis box om uit te proberen, zit ik dan gelijk aan een abbo vast? Of is het echt 1malig gratis en hoef je niks af te melden? Ik ben namelijk met afmelden erg laks, en vergeet dat continu te doen.
Kayleigh__ schreef:Word wel heel benieuwd van jullie verhalen.
Wij hebben de box een aantal jaren geleden gehad toen je nog niet kon kiezen in gerechten. Toen opgezegd omdat we weer genoeg inspiratie hadden en de variatie toen bij HF ver te zoeken was.
Vind het wel erg prijzig, dus willen de box eens per 2 weken doen om weer wat variatie in ons eetpatroon te krijgen. Kan het ingesteld worden dat wij ‘m om de week willen of moeten wij ‘m dan elke keer pauzeren en starten? En dan 4 dagen van te voren begrijp ik?
Dani199764 schreef:Ik lees al een tijdje mee.. Zit heel erg te twijfelen om een keer zo'n box te bestellen. Woon nog thuis en mijn ouders koken gebruikelijk, maar eten erg veel vis/vlees (ik ben helemaal vega) nu zijn ze wel bereid minder vlees/vis te eten,maar dan moet ik kokenJoepie haha, niet zo mijn ding, maar begrijpelijk dat ze het anders niet willen. Ben 1 dag per week vrij dus zou die dag misschien zo iets kunnen doen.
Mocht iemand nog een kortingsode hebben of gratis box kan ik ze misschien overhalen het eens te proberen, ben zelf toch niet zo creatief om iets uit de supermarkt te halen en heb daar ook niet echt tijd voor eigenlijk
Dani199764 schreef:Kortingscode werkt, dank jullie wel! Volgensmij deed die het gewoon automatisch al haha![]()
is een box voor 2 personen genoeg met zijn 3? Of is het dan wel krap?