Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ryder schreef:Dat wist ik niet! Leuk om te weten.
Op ons moestuincomplex zitten weinig slakken, maar ik heb wel heel veel mieren ontdekt. Zet nu maar veel goudsbloemen, baat het niet...
Marcella wat heb jij een prachtige tuin!!! Daar zit duidelijk veel werk in, wauw!
Hebben jullie nog tips voor wat ik op mijn laatste 3m2 moestuin kan zetten? Ik heb 3 losse vierkante meters nog leeg staan. Heb wel echt al van alles staan op de overige 47m2, dus ik kan me niks meer bedenken dat ik nog wil. Heeft iemand iets origineels?
NiNa_14 schreef:Ik heb een vraag. Ik heb een vijgenboomstek van vorig jaar die inmiddels al flink uitgegroeid is tot een flinke stengel met meerdere bladeren.
Hij heeft eigenlijk altijd binnen gestaan in een grote pot. Nu heb ik hem net wat te vroeg buiten gezet en hebben een aantal bladeren vorstschade (bruine plekken).
Er zijn al nieuwe knoppen kan ik dan de beschadigde bladeren er af halen of moet ik die juist laten zitten?
Ik had nog 3 stekjes van dit jaar maar die hebben niet gepakt
Dorine92 schreef:NiNa_14 schreef:Ik heb een vraag. Ik heb een vijgenboomstek van vorig jaar die inmiddels al flink uitgegroeid is tot een flinke stengel met meerdere bladeren.
Hij heeft eigenlijk altijd binnen gestaan in een grote pot. Nu heb ik hem net wat te vroeg buiten gezet en hebben een aantal bladeren vorstschade (bruine plekken).
Er zijn al nieuwe knoppen kan ik dan de beschadigde bladeren er af halen of moet ik die juist laten zitten?
Ik had nog 3 stekjes van dit jaar maar die hebben niet gepakt
Weet je zeker dat het vorstschade is en geen zonnebrand? De vorstschade die ik heb gezien is altijd zwart