Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Als ik borrelnootjes eet dan probeer ik het 'korstje' precies in tweeën te bijten.. Dan gaat het korstje in mijn linkerwang terwijl ik het nootje eet. En dan spaar ik heel lang de korsjes in mijn wangen tot het echt niet meer past (links en rechts) en dan eet ik al dat deeg in een keer. Heel vaag uitgelegd maar weet niet echt hoe ik het moet uitleggen
venivedivici schreef:AmyII schreef:Als ik borrelnootjes eet dan probeer ik het 'korstje' precies in tweeën te bijten.. Dan gaat het korstje in mijn linkerwang terwijl ik het nootje eet. En dan spaar ik heel lang de korsjes in mijn wangen tot het echt niet meer past (links en rechts) en dan eet ik al dat deeg in een keer. Heel vaag uitgelegd maar weet niet echt hoe ik het moet uitleggen
Precies dit
venivedivici schreef:AmyII schreef:Als ik borrelnootjes eet dan probeer ik het 'korstje' precies in tweeën te bijten.. Dan gaat het korstje in mijn linkerwang terwijl ik het nootje eet. En dan spaar ik heel lang de korsjes in mijn wangen tot het echt niet meer past (links en rechts) en dan eet ik al dat deeg in een keer. Heel vaag uitgelegd maar weet niet echt hoe ik het moet uitleggen
Precies dit
PocoGaucha schreef:Loretteeee schreef:Rauwe croissantdeeg.. Of pizza bodem of andere deeg rommel wat nog rauw is.. Kan je me wakker voor maken!
Of 'rauwe' macaroni/spagetti. Lekker knapperig!
Echt heerlijk!
appeltaartdeeg