Volgende keer maar gewoon Milka Oreo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(italiaans) heb ze alleen nooit in nl gezien?
[***] schreef:Quiir schreef:Ik lees dit met een Tony's zeezout en karamel reep in mn hand![]()
En ik heb er net weer een gehaaldzelfs mijn vriend die niet veel van chocola houdt jat ervan
. Gok dat mijn reep een enkeltje prullenbak krijgt, mijn ouders vinden hem ook niet lekker hahaha
Flits__ schreef:Quiir schreef:Ik lees dit met een Tony's zeezout en karamel reep in mn hand![]()
En ik heb er net weer een gehaaldzelfs mijn vriend die niet veel van chocola houdt jat ervan
. Gok dat mijn reep een enkeltje prullenbak krijgt, mijn ouders vinden hem ook niet lekker hahaha
[/quote]
die met zeezout karamel is echt wel lekker!
smaakt het niet net alsof je een hap uit je chocola neemt die je net uit de zee hebt opgevist?
verootjoo schreef:Ik zag die oranje Tony liggen in de supermarkt, dus heb hem maar meegenomen. Durf er alleen nog niet aan te beginnen, dat zout erin lijkt me viessmaakt het niet net alsof je een hap uit je chocola neemt die je net uit de zee hebt opgevist?
wel even wennen, dat zout is best apart, maar heerlijk
[/quote]
ik heb die van lindt nog nooit op heb nog nooit van het merk gehoord tot nu maar die lijkt me wel super lekker sinds ik een coco's fan ben haha