Destination schreef:Ik denk dat het ei is? Dat wil nog wel eens plakkerig worden
Maar hoe kan je dit voorkomen? Want ik heb alles gedaan volgens het recept.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mira283 schreef:Hoe smaakt ie?
TammyVN schreef:Hoi, ik heb die taart ook gemaakt (en foto's gemaakt!).. Alleen lekt hij bij mij? Doorzichtig plakkerig spul haha. Ik had hem meegenomen naar mijn werk gisteren en in een plastic tas in de ijskast gezet, vervolgens zat die tas gewoon echt vastgeplakt. Kreeg hem bijna niet meer uit de ijskast.Verder ziet hij er wel eetbaar uit en is hij ook gewoon lekker. Maar waar komt dat lekkende plakspul vandaan?
Nicje87 schreef:Cardy, als het mij gelukt is kan jij het zeker
Bambolina, Nu je het zegt zie ik de manen en staart en benen haha
Cardy schreef:Ik lees al een tijdje stiekem mee rn vind het er zo lekker uitzien! Zelf nog nooit zoiets gedaan of gemaakt, dus durfde het eigenlijk niet aan.
Heb ik afgelopen nacht gedroomd dat ik het aan het maken was. Dus.. Ik ga van de week ook maar een poging wagen (te laat sowieso voor de deathline).
Destination schreef:Ik heb hier nog een flesje citroensap, maar hoeveel sap komt er uit een citroen?
Bambolina schreef:Destination schreef:Ik heb hier nog een flesje citroensap, maar hoeveel sap komt er uit een citroen?
Ik heb uit 3 citroenen ongeveer zo veel als 1,5 á 2 flesjes gehaald. (van die plastic gele ronde flesjes!)
Ik heb stiekem al ideetjes voor het volgende recept, mag iedereen die gewoon opperen of is dat aan de jury?
Cardy schreef:Bambolina schreef:
Ik heb uit 3 citroenen ongeveer zo veel als 1,5 á 2 flesjes gehaald. (van die plastic gele ronde flesjes!)
Ik heb stiekem al ideetjes voor het volgende recept, mag iedereen die gewoon opperen of is dat aan de jury?
Zelf zou ik wel erg graag een cheesecake of iets willen maken. Wat had jij in gedachte?
Citaat:Deelnemers
Authentic - Foto 1, Foto 2, Foto 3.
laran - Foto 1, Foto 2, Foto 3.
Goldie - Foto 1, Foto 2, Foto 3.
Diertjec - Foto 1 Foto 2 Foto 3
jorika1986 - Foto 1 Foto 2
Sjors__ - Foto 1 Foto 2 Foto 3
Nicje87 - Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5
Cardy - Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4
Jury
M_D_H
Lauwttje
liliekska
juultje353
mariska_YeDo
Overige informatie
-Uiterste inleverdatum 26 maart.
-Klaar? Je naam en een kliklinkje zetten met een foto.
-Het gerecht is: Citroen Merengue