Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier schreef:Is dat dan een complete maaltijdvervanging of hoe moet ik dat zien?Heb echt nog nooit een shake up. Vult zoiets goed?
Hoe vaak doe je dat? Waarom geen 'gewoon' voedsel?
Tenzij je ze zelf maakt waarschijnlijk, maar daar wil ik toch wel een beetje vanaf.. Voordat ik een dagtaak heb aan het bakken van alles.
Wel een shakebeker erbij bestellen als je hem gaat kopen, zonder komen er snel klonten in 

Citaat:De meest schadelijke vorm van koolhydraat-calorieën zijn de ‘lege’ koolhydraat-calorieën. Dat zijn voedingsmiddelen die veel koolhydraten en weinig voedingsvezels bevatten. Voedingsvezels zorgen er namelijk voor dat de glucose en fructose langzamer opgenomen worden in ons lichaam. Op deze manier kan het lichaam makkelijker de energie verbranden en zal het dus minder snel opgeslagen worden als lichaamsvet.
Pasta is een voorbeeld van voedsel dat veel koolhydraten en weinig voedingsvezels bevat. Pasta bevat dus veel ‘lege’ koolhydraat-calorieën. Frisdrank en energiedrankjes zijn een voorbeeld van vloeibaar voedsel dat veel koolhydraten en weinig (of in dit geval geen) voedingsvezels bevat. Frisdrank en energiedrankjes bevatten dus ‘lege’ koolhydraat-calorieën. Kijk goed op de verpakking wat er in het voedsel zit voordat je besluit het te eten of te drinken.