Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Groente tas, Vita tas, hello fresh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:20

Die heb ik even opgezocht maar vind m vrij duur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:16

Ik praat hier ook maar mee, want ik ben stiekem toch nieuwsgierig :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:19

Ik zou HF zeker een keer proberen. Het voelt iedere week een beetje als je verjaardag wanneer de grote doos weer geleverd wordt. Vorige week hadden we er veel fouten in zitten, bij drie dagen misten belangrijke producten. Nu hebben we zelf ook nog wel een pak rijst of wat aardappelen maar ja, het hoort niet. Hierover gemaild en direct antwoord terug met excuses, korting op de nieuwe box voor de ontbrekende producten en een extraatje in de box van deze week. heel netjes opgelost! Twee weken geleden kregen we er een houten spatel bij. En we wachten nu met smart op het recepten bewaar boek :D

Wij geven de recepten diezelfde avond nog een cijfer zodat we later terug kunnen zien welke recepten we lekker vonden en welke minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:24

Ik heb nog eens gekeken, maar vind 50 euro voor 5 maaltijden toch echt te duur, ik doe al mijn boodschappen voor 50 euro per week, incl andere benodigdheden. Zo jammer, want t lijkt me wel heel leuk om te doen.
Overigens eten wij ook redelijk gezond, zou wat gevarierder mogen, maar we mogen niet klagen.

Ik zie ook steeds iets van een App voorbij komen om het bij de boer op te halen, weet iemand welke ik bedoel?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:24

Ik heb een cadeaukaart van HelloFresh voor wie hem wil. 20 euro en no strings attached voor zover ik kan zien. Ik weet niet of het voor bestaande klanten is, of die code het dan nog doet?

Edit: Oh er staat wel: Niet geldig op de proefbox en minimale afname is 2 boxen.....

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:11

ik vond hellofresh tegenvallen voor het geld dat je er aan uitgeeft...dan zou ik eerder de streekbox eens proberen
of vitatas , als je zelf wat meer wil blijven verzinnen qua gerechten (of de odin groente abbo's )
is alleen in de winter wel eens wat veel kolen, maar goed, das niet gek, das een wintergroente bij uitstek natuurlijk
de vitatas kun je trouwens van te voren spieken op de website proef.nu(leverancier) daar kun je vorige, deze en volgende week bekijken qua inhoud.

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:28

Ik krijg bij de Vitatas altijd anderhalve week vantevoren een mail wat erin zit, en mocht ik dan eens bedenken dat ik die niet wil kan ik in de winkel gewoon zeggen dat ik een week oversla de week erna.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:41

Bij mij thuis hebben mn ouders al best vaak bij HelloFresh besteld.
Vond het zelf wisselend qua soort gerechten :P Soms vond ik het heel lekker en soms helemaal niet :')
maargoed dat ligt er ook aan welke mn ouders bestellen natuurlijk xD
Een gerecht voor 2 personen eten we vaak met z'n 3-en van.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:59

Ik vind Hellofresh heerlijk! Voor een student te duur, dus incidenteel bestel ik eens een box (meestal als ik vergeten ben af te melden). Ik heb dan een original-box voor twee personen. Doe daar vaak in m'n uppie 1,5 week over. Het vlees gaat in de vriezer voor als m'n vriend hier is.

En iedere keer dat ik het heb zit ik zo onwijs te smullen! De linzensoep vorige keer was echt goddelijk!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:33

Hier nu de vitatas 2 keer gehad en bevalt goed.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 10:45

Oh grappig dat je die linzensoep zo lekker vond elinebakker, ik twijfelde of ik die box zou bestellen maar linzensoep leek me niks :+

Ik bestel sporadisch een box. Voor volgende week maar weer eens eentje besteld, vind het erg leuk!
Kortingscodes kun je ook heel makkelijk krijgen van mensen die al een abbo hebben op HF.

Leuk Mir dat je ook de HF box hebt. Ik had laatst ook een spatel en dat bewaarboek lijkt mij ook erg handig!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:20

Dat is wel zo, maar die korting is vaak eenmalig op je eerste box alleen? Als je een abonnement hebt krijg je eigenlijk geen korting meer, tenzij je een nieuw persoon aanmeldt zegmaar! Toch?

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:24

Ik heb de HF en wat ben ik er blij mee! Niet meer nadenken over wat je moet eten, geen boodschappen meer doen en gewoon gezond goed eten. Vorige week een pauze gehad en toen moest ik dus zelf weer dingen bedenken en kom dan toch al snel weer op hetzelfde uit. Qua prijs vind ik het voor 2 personen niet duur, omgerekend 5 euro pp per dag en daarvoor heb je een complete maaltijd! En daar komt bij dat wij nu dingen eten die wij anders niet zouden eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 11:27

Ik heb een cadeaukaart van Hello Fresh, wil iemand deze hebben?

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 23:50

Helaas, ben al klant en dan kan je niks met zo'n kaart.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 23:12

Voor de mensen die het HF abbo willen stoppen: sterkte.

Ik heb mijn box een aantal weken geblokkeerd en vervolgens gestopt ivm verhuizing. Lastig via de site maar wel gelukt om te beëindigen.
Nu gaan ze ineens weer leveren omdat ik mijn abbo niet gestopt zou hebben. Heel fijn. Zullen de nieuwe bewoners blij nee zijn!
Ik heb gevraagd of ze de levering as dinsdag terug kunnen draaien maar daar willen ze niet eens over nadenken.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 01:37

meewerken bij dergelijke dingen ... nee, absoluut niet :n
Is ook mijn ervaring...

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 09:27

Was bij mij geen probleem. Wat ik wel erg irritant vind is de agressieve retentie marketing. Krijg er zo erg de kriebels van dat ik nu gewoon helemaal geen HF meer neem in de toekomst, terwijl ik wel erg tevreden ben over de box.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 13:08

Interessant topic!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 14:52

Nelleke, dat is idd ook 1 van de andere redenen voor mij

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:16

Ik had met kerst de nrc kestbox via streekbox. Een groot succes!

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 09:35

Willeke_ schreef:

Ik heb mijn box een aantal weken geblokkeerd en vervolgens gestopt ivm verhuizing. Lastig via de site maar wel gelukt om te beëindigen.
Nu gaan ze ineens weer leveren omdat ik mijn abbo niet gestopt zou hebben. Heel fijn. Zullen de nieuwe bewoners blij nee zijn!
Ik heb gevraagd of ze de levering as dinsdag terug kunnen draaien maar daar willen ze niet eens over nadenken.

Wat belachelijk zeg. Even op hun facebookpagina zetten dit. Dan zijn ze misschien meer bereid om iets te doen. }>

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 10:34

Wat typisch dat het zo wisselend is, het contact met HF. Ik heb al een paar keer contact met ze gehad, altijd correct en goed geholpen.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:09

Dani_ schreef:
Willeke_ schreef:

Wat belachelijk zeg. Even op hun facebookpagina zetten dit. Dan zijn ze misschien meer bereid om iets te doen. }>

Nou het verhaal kreeg nog een staartje:
Ze vertelden dat ze het adres niet meer konden wijzigen naar een ander adres. Wat ze wel konden doen is tegen meerprijs (!) afleveren bij de voedselbank. Nobel van ze..

Ik heb een pissige mail gestuurd dat ik er geen geld meer achteraan ga gooien en dat ik het geen service vind dat ze niet eens gevraagd hebben wat mijn nieuwe adres is om te kijken of daar afgeleverd kon worden.
Kreeg een mailtje dat ze konden leveren in een straal binnen 500m van mijn oude adres. En laat ik nou idd 350 meter verhuisd zijn haha! Dus ik heb vandaag mijn pakket op mijn nieuwe adres gehad.

Tip: een printscreen maken van je beëindiging!

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:02

Tjonge, heb je iig geluk gehad! Thanks voor de tip bij het opzeggen, ik neem t mee. Wij willen straks wel weer verder met Hello Fresh. We hebben nu een paar weken/maanden pauze en we vallen qua afwisseling weer in ons oude patroon, geen afwisseling haha.