Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik ben dat zeldzame geval dat perfectionisme met chaos kan combineren op één of andere manier en als het mis loopt is het vaak ook meteen niet te eten...
Perfecte chaos zeg maar..
- 

Er zijn weinig dingen die me niet lukken, maar pannekoeken of een ommelet "netjes" omdraaien (dus dat het geen uitsmijter wordt) lukt me NIET! 
Citaat:Verder kan ik geen pannekoeken maken. Er zijn weinig dingen die me niet lukken, maar pannekoeken of een ommelet "netjes" omdraaien (dus dat het geen uitsmijter wordt) lukt me NIET!
Stond het laatst nog eens te proberen en na 3 pogingen zei ik heel gefrustreerd "HOE DOEN MENSEN DIT TOCH IN VREDESNAAM!!" waarop mijn man met een onderdrukte grijns is opgestaan en het overgenomen heeft maar zich van elke verdere commentaar onthouden heeft.
Die ontploffen of barsten bij mij altijd! secricible schreef:Maar een omelet is toch heel iets anders dan een uitsmijter? Een omelet roer je eerst los met wat melk of water en een uitsmijter gaat direct de pan in...
Een ommelet is normaal zoals een pannekoek, een "lapje" zeg maar, hier iig, roerei is meer ehm.. Tsja, het ziet er niet uit.
Ik heb dus alle handelingen van een gewone ommelet en het is ook gewoon ka smaak en textuur de gewone ommelet, maar doordat ik het niet gedraait krijg ziet het uit als roerei.
(stukken dus)

Dat was echt smerig!