Testkoks gevraagd voor kookboek *genoeg testkoks*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

prakkie

Re: Testkoks gevraagd voor kookboek *genoeg testkoks*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:14

Dat kan een mod vast wel regelen (als iedereen dat leuk vind natuurlijk).

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:18

Het is wel een leuk idee, ik doe graag mee, maar dan wel onder mijn boktnaam, ik hoef niet met mijn echte naam op het internet.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 11:23

Ik heb liever niet dat jullie foto's hier in het topic gaan plaatsen. Dan kan iedereen ook al mijn recepten min of meer zien. Ik kan wel het resultaat naar jullie allemaal toe mailen zodat jullie het van elkaar kunnen zien.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:25

Kunnen we op de 1 of andere manier niet met elkaar in een besloten groep chatten?
Dat zou dan wel buiten bokt om moeten
Maar je kan toch op internet wel een soort forum openen die alleen toegankelijk is voor de mensen die hier aan mee doen

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:27

XLeandrosX schreef:
Ik heb liever niet dat jullie foto's hier in het topic gaan plaatsen. Dan kan iedereen ook al mijn recepten min of meer zien. Ik kan wel het resultaat naar jullie allemaal toe mailen zodat jullie het van elkaar kunnen zien.

Daar heb je gelijk in. Niet aan gedacht.
Idd een idee om een mailgroep te maken, zodat iedereen de foto's kan zien. Weet niet of het te veel werk voor jou is, want elke keer een mail maken met alle foto's erin is misschien best veel werk...

Misschien heeft iemand anders nog een idee en anders hebben we gewoon pech, haha :D

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:29

Je kan natuurlijk altijd van alles verzinnen, denk aan bijvoorbeeld een gesloten facebook groep.
( dat is immers iets wat bijna iedereen tegenwoordig wel heeft)
Ik heb dan ook weer geen zin om een nieuw account voor het een of ander aan te maken.
Al mocht een forum een voorkeur hebben is een gratis forum binnen no-time aangemaakt.

Kan me wel voorstellen dat ze niet alles online wil hebben. Of in ieder geval dermate beschermd dat mensen die niet meedoen er vanaf blijven.

Ik zou een FB groep overwegen met Tanja aan het hoofd, dan ziet zij wie zich aanmelden en of dat daadwerkelijk testkoks zijn. Kun je alles op privé zetten en kan de rest er lekker op los neuzelen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:37

Facebookgroep is wel makkelijk te realiseren inderdaad.

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:41

Leuk idee, facebookgroep :)
Ben benieuwd naar de recepten. Heb net de mail verstuurd!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:47

PS: Tanja, mocht je daar nou geen zin in hebben wil ik de groep ook wel opzetten, Als mensen zich dan bij mij aanmelden, dan maak ik hem aan, nodig ik de jusite personen uit en zet ik de instellingen op privé.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:49

Haha, ik denk dat er nu wel heel veel ineens op Tanja afkomt!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:09

Idd een goed idee, zo'n fb-pagina...

Ik denk het ook nynke, haha

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:38

Heb me ook aangemeld nav de het pb bericht. Lijkt mij ook leuk zo'n facebookgroep, kan ik misschien nog wat leren mbt opmaak :D

leentje1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:41

Het had mij ook nog wel leuk geleken om hieraan mee te doen. Ik werk nu ook als kok en nieuwe dingen uitproberen is altijd leuk. Kan je je nog aanmelden?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:13

Tjsa laat ik nu geen facebook hebben en willen. :+ nu ja dat is dan pech hebben. :D ben wel benieuwd naar eventuele recepten en hoe we ze kunnen verbouwen ivm allergie. :j

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:23

Leentje, zie titel ;)
Ze heeft genoeg test koks :)

Ik heb van een paar mensen reactie gekregen op de PB. Echter wil ik vragen om NIET naar mij te antwoorden, maar de TS een mail/pb te sturen.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:45

Facebook groep wordt waarschijnlijk vanavond even naar gekeken, het spijt mij voor de mensen die dat niet hebben! Misschien dat er anders iets van een klein forum te realiseren valt. Maar dat laat ik graag Tanja haar beslissing. Mij is het om het even om aan te maken :D

Heb het aangeboden en kreeg een PB terug dat ze inderdaad overwelmd wordt door alle reacties. Dus ik wacht haar tijd even af. Heb haar nog niet zien reageren dus dacht gooi het even in het topic.

Ik denk dat we haar in ieder geval even de tijd moeten geven de boel te organiseren en realiseren. Ze heeft ook nog een bedrijf te runnen geloof ik zo :D

Een plek om recepten te delen en om te praten komt er in ieder geval wel aan.

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:46

Misschien ook wel makkelijker om ze daar centraal te zetten, zit je ook niet dat je iedere week een heel mailtje hoeft te sturen. Maar dat is net wat ze makkelijker vind natuurlijk.

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:22

maar wanneer het op een forum komt te staan, zal dit zichtbaar zijn. Facebook word wel afgeschermd. Maar aangezien niet iedereen dit heeft, zal dat ook lastiger worden. Maar het maakt niet uit welk forum je gebruikt, via Google zijn deze dan vaak wel weer terug te vinden en dat wil ze natuurlijk niet.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:01

Als je een forum goed afschermt is daar, ook op google, niks van te vinden.

Maargoed, dan praat je niet over de gratis forums etc.

Edit #300: laat het ook wel aan Tanja over, ik weetn iet wat zij graag wil/overzichtelijk vind en of ze er zelf ook input in wil hebben.

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:16

Ik heb helaas geen mail gehad... Jammer, maar helaas

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 09:30

Daantje Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Er moet iets mis gegaan zijn, ik heb je namelijk wel en PB gestuurd. Maar hij komt er zo nog een keer aan.

Ik voeg nu echt geen andere testkoks meer toe. Ik heb er eigenlijk al te veel, maar omdat ik het zo leuk vind dat jullie allemaal zo enthousiast zijn, vind ik het ook jammer om mensen af te wijzen. Daarbij denk ik dat er wel een harde kern over zal blijven.

Ik moet er wel even bij zeggen dat het wellicht allemaal wat traag verloopt de start, dit omdat ik echt niet heel handig ben in het werken op de pc. Dit is dan ook gelijk een mooie training voor mij. Daarbij heb ik thuis ook nog een bedrijf te runnen. De boerderij draait gewoon door en er moeten meloenen gepoetst worden, de schapen en de paarden moeten verzorgd worden, dan loopt er nog een kind rond en er lopen nog meer projecten die ik ook moet aanpakken. Dus druk druk druk. Te veel hooi op de vork???? Ach wellicht een beetje voor nu, maar de winter zit er aan te komen en dan is het een stuk rustiger. Plus daarbij bruis ik nu nog van energie en die moet ook ergens heen. Mijn man helpt me om dat allemaal ook nog eens in goede banen te lijden, dus moet goed komen.
Ik ben nu bezig om alle mailadressen in te voeren in een groep zodat ik jullie straks allemaal in 1x een mail kan sturen.
Verder ben ik bezig met een excel bestand om de puntentelling bij te houden. Ik word er zelf wel héél blij van dat het er nu toch een keer gaat gebeuren, mijn eigen kookboekje.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:32

Leuk! Ik heb er erg veel zin in :D.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:35

leandros, doe gewoon alles op je tijd hoor. We klinken wellicht ongeduldig, maar we kunnen netjes wachten totdat het jou uitkomt :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:35

Mistic schreef:
leandros, doe gewoon alles op je tijd hoor. We klinken wellicht ongeduldig, maar we kunnen netjes wachten totdat het jou uitkomt :D
Ben ik het helemaal mee eens!!

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:36

Haha misschien inderdaad een beetje veel hooi op je vork voor nu. :Y)

Ik heb er ook zin in!