Ik heb hem ook gemaakt en het recept voor de aardigheid verdubbeld, hij is heerlijk maar sodeju wat is hij zwaar zeg, iedereen liet hier een punt staan, had gewoon gebak punten gesneden en dat krijg je echt niet op
Ik heb nu de brownie mix in de oven staan en ga me nu op de cookiedough werpen. Wel met 100gr of minder boter en dan de boter niet smelten maar er doorheen kneden. Verder nog tips?
wauw oke, ik zit hier te kwijlen van t feit dat het er zo lekker uitziet! heb t recept uitgeprint, maar nu heb ik dus echt maar 20 gram bruine suiker en geen lichtbruine suiker..
kan je het ook helemaal met witte suiker doen, zonder dat dr iets veranders aan de smaak?
ievie
Geplaatst: 09-10-13 17:25
er verandert wel iets aan de smaak en kleur, maar denk niet dat het echt wat uitmaakt..
De koek staat af te koelen in de koelkast! Ben heel benieuwd. Heb al gesnoept van het deeg, vond het net nog niet superlekker. Vind het deeg van de millionaires shortbread veel lekkerder. Maar misschien verandert dit deeg nog van smaak als het wat opstijft in de koelkast? Ik hoop het maar, heb alles x1.5 gedaan want het is voor vanavond etentje met z'n 3en en morgenavond etentje met z'n 10en. Anders veeel teleurgestelde mensen