Ja! Gelukt! Hij is echt heel lekker! Ik heb eerst dat van Caelum geprobeerd - wat geen succes was, hij was niets veranderd dan voor ik hem in de magnetron stopte - en daarna heb ik er nog een random hoeveelheid cacao, suiker, bloem en water bijgegooid met nog een heel klein scheutje olie. En hij is echt goed gelukt!
Knudd
Geplaatst: 26-11-13 21:57
Ik heb dit lijstje gebruikt: - 1/4 bloem - 1/4 chocopoeder (van AH basic) - 2 eetlepels olie - 4 eetlepels water
Hij smaakt alleen niet zo denderend, waarschijnlijk teveel bloem
Ik ben het aan het proberen, ze zitten nu in de magnetron
Eileen_
Geplaatst: 26-11-13 22:31
Ik heb m nu net ook gemaakt. Heerlijk! En lekker makkelijk en snel te maken Echt tof. Bedankt voor het delen! Heb er alleen iets te weinig suiker in gedaan (vond t zo veel, dus dacht dat ik al te veel had )
Ekeif96
Geplaatst: 26-11-13 22:32
Ik vind hem niet zo lekker hahah Maar dat komt vast omdat ik chocolademelk poeder heb gebruikt.
Vandaag 2e poging gedaan maar wilde niet teveel van die volkoren bloem erbij doen, resultaat is dat het meer pap is geworden Maar het smaakt wel beter, hoewel ik het nog altijd niet voor herhaling vatbaar vind
aeckker03
Geplaatst: 27-11-13 21:20
Zoo net voor de eerste keer gemaakt en meteen gelukt!! Heb wat recepten een beetje door elkaar gegooit. Dit heb ik gebruikt:
4 eetlepels bloem 4 eetlepels suiker 2 eetlepels chocolademelk poeder( puur) 3 eetlepels vloeibare boter (met olijfolie) 3 eetlepels hagelslag 3 eetlepels melk Een paar gehakte hazelnoten 1 min op volle kracht in de magnetron
Mn browie was van boven nog nèt niet gaar dus was hij héérlijk smeuïg en een beetje plakkerig... Hmmm
Man naar vergadering, kids op bed, romantische film aan dus dit recept geprobeerd. Mijn recept werd
1/4 bloem 1/4 suiker 2 eetlepels cacao 1 eetlepel instant chocomelpoeder van lidl Snuf zout 2 eetlepels olijfolie 4 eetlepels water In totaal 1:30 magnetron, want die van mij is maar 750 watt