O: 2 bruine boterhammen met kaas M: 2 bruine boterhammen met chocopasta A: patatjes, een broodje kroket, een halve kaassouflee en 1 stukje chocola toe
CastaMickey
Geplaatst: 12-01-13 02:10
Ik ontbijt nooit, slecht ik weet het :S Lunch: Olijfbol + stokkie Avondeten: Italiaanse bol kaas, jum. Ik weet het, ook geen fantastisch avondeten maar ik kom anders met paardrijden niet goed uit met eten dus eet ervoor maar wat :p gratis! cola gedronken na het rijden omdat ik er afgeschopt ben :/ En net chips O o o wat ben ik toch gezond bezig vandaag XD
O: Begon om 6 uur met werken, zo druk dat ik tot 1 uur de kans niet kreeg om te eten. O/L: 2 kiwi's, appelsap, 3 geroosterde lijnzaadbroodjes met honing en jam. T: Rijstcrackers en suikervrije dropjes A: Rijst met roerbakgroente
Nog van gister: O: 2 boterhammen met vlokken + 1 glas yogi L: vk bol met sla, tomaat, 2 plakjes ham en 1 plakje kaas T: halve mars en een pakje milkbreak liga A: boerenkool met 'n stukje rookworst
School gehad van 8 tot half 4, 2x 15 minuten gefietst, 1 uur gegymd en s'avonds nog zo'n 40 minuten gefietst.
Gisteren: O: bruine boterham met ham T: Sultana, mandarijn L: bruine boterham met kaas T: twee mandarijnen A: pannenkoeken T: had een feestje, dus wat chips, brownie
gister: o: boterham pindakaas t: stroopkoek t: pakje sinaasappelsap a: broodje shoarma + beker water t: grote kop thee
Bij elkaar ongeveer een uur gefietst.
pimmetje222
Geplaatst: 12-01-13 13:34
Zoals beloofd inzicht in wat je in Duitse ziekenhuizen te eten krijgt.... Ik ben woensdag opgenomen - voor ik vertrok heb ik als gewoonlijk ontbeten: O - fruitsalade - bakje yoghurt - 1 beker koffie 1/2 glas water L - Gulash met Noodles en roerbakgroente - 1/2 bakje kwark (brr met zoete vruchten) A - 2 grote schijven roggebrood met kaas en salami - beker melk Tussendoor een beker koffie en liter water
Donderdag stond ik de lijst voor de operatie O - geen Om 14 uur kwamen ze mijn lunch brengen - ik zou pas 's nachts geopereerd worden omdat ze erg veel spoedgevallen hadden L - Geschnetzeltes met gehakte walnoten - ananas . en wat zoetige saus - met rijst en broccoli appeltje toe Ik mocht na de lunch niet meer eten en vanaf 17 uur niet meer drinken, maar om 21 uur kwam de zuster mijn avondbrood brengen - teveel noodgevallen - operatie verschoven naar vrijdag. Chirurg kwam ook nog voorbij - het speet hem zo, maar hij echt geen tijd. Mijn operatie was geen spoed (Gottlob...)
A - 1 schijf roggebrood - 2 plakken kaas - beker melk - ondefinieerbare te zoute soep - heb ik laten staan. Tussendoor 1 liter water - 1 kop thee
Vrijdag - nu ging het echt gebeuren.... Ik ben om 11.30 geopereerd - tot 13.30. Was om 16 uur weer op mijn kamer, daar kreeg ik 4 stukjes Zwieback (soort beschuit) en een kop pepermuntthee A - 1 1/2 schijf roggebrood met 2 plakken kaas en kerriesoep - sinasappel 3/4 liter water
Zaterdag O - sinasappel + banaan - 1 1/2 bruin broodje met kaas en honing - 2 bekers koffie - 2 glazen water T - sinasappel L - Tortelini 3 kleur met tomatensaus (er zat paprikasalade bij, maar die heb ik laten staan, droop van de dressing) bakje vruchtenyoghurt heb ik ook gelaten
corientjuhh
Geplaatst: 12-01-13 13:47
O; 2 broodjes hagelslag en glas vifit L; 5 knakworstjes en karvan cevitan sprankel fruit ofzo Beweging; 2uur aan de opruim en straks 2 paarden rijden wat stallen uitmesten aanvegen en half uur fietsen
Bah, ziekenhuiseten fijn dat je uiteindelijk toch bent geopereerd en nu een spoedig herstel! Mijn dagje voor vandaag: O: 2 boekweitpannekoekjes met zelfgemaakte cranberry chutney T: niets, laat ontbijt L: kommetje pompoensoep (restje van van de week), 2 wasa delicate crisp met gerookte forel T: DG mocca met een 25gr 85% chocolade A: Rode kool, 1 grote aardappel en 1/2 kogelbiefstuk T: bak worteltjes met een beetje aioli.
O: meergranen triangel met kaas uit de oven, paar romatomaatjes, thee T: niks L: twee volkorenboterhammen met pizza quick saus en kaas, glas cola light T: hand vol jellybeans, glas cola light A: we gaan schnitzel met worteltjes en rijst eten
Beweging: vanmorgen een uur in het bos gewandeld, straks een uur paardrijden.
Gisteren: O. Kwark met muesli L. 2 pistolets met kipkerrie + tonijnsalade, heldere kippensoep T. 500ml optimel kwark A. Doperwten & worteltjes, broccoli, stukje verse worst T. Paar stukjes stokbrood met port salut, banaan
Tussendoor alleen water gedronken
Vandaag: O. 2 boterhammen met pindakaas, banaan, groene thee T. Water met vit C bruistablet L. Waldcorncracker met 15+ smeerkaas, 2 boterhammen met kipfilet, soyamelk
Tussendoor tot nu toe alleen thee gedronken
Bhriseis
Geplaatst: 12-01-13 15:48
O: halve banaan + halfvolle melk + volle ongesuikerde yoghurt + 5 cashewnoten L: 2 speltzuurdesemboterhammen met magere opgeklopte kaas, veggie ham, 2 radijzen, 1 kerstomaatje en lenteui T: peer T2: misschien bakje ananas / 2 mandarijntjes A: vegetarische stoofvlees met 1 mini schep frietjes (uit de oven) en 2 struiken rauwe witlof
Geen superdag maar de kcal vallen nog goed mee (en de studie is eventjes te hectisch om er mij vandaag druk in te maken)
Beweging: dag 10 level 1 30-dayshred + 2l water + vitamientjes
Ehm je kent Vlaamse Stoverij? Dat is varkens-of rundvlees, aangestoofd met ajuin en veel laurier, dat afgeblust met 2 x donker bier en 1x water. Nu bedacht Quorn naast veggie vol au vent (kip, champignons, bouillon, room/melk) en veggie balletjes in tomatensaus nu ook veggiestoofvlees. Dus blokjes quorn in een saus gemaakt van bruin bier en ajuin en laurier
LisaaBloem
Geplaatst: 12-01-13 17:03
Vandaag:
10.00- 5 eetlepels kwark (0% vet) met een hele banaan, 3 eetlepels muesli met rozijntjes en 2 mandarijnen. 15.00- 5 eetlepels kwark met 2 mandarijntjes en 3 eetlepels muesli Vanavond 2 pistoletjes met sla, vegetarische 'kip' stukjes gebakken met taugé en groentes erdoor.
Drinken: hele dag water behalve vanmorgen een glas ijsthee ( zonder prik).
beweging: half uurtje gefietst, 3 uur gewerkt en thuis wat krachttraining gedaan (halfuurtje)
merel_gomez
Geplaatst: 12-01-13 17:19
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Many
Geplaatst: 12-01-13 17:27
O: havermout met kaneel, rozijnen en lijnzaad, appel T: kommetje magere kwark L: tosti van 2 speltboterhammen met pesto en mozzarella T: banaan, 2 waspeentjes (worden er denk ik nog wel meer ) en een pindarotsje A: witlof uit de oven, vegetarische balletjes, paar gebakken aardappels T: fruit en noten
merel_gomez
Geplaatst: 12-01-13 18:56
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt
SplashIsLief
Geplaatst: 12-01-13 19:27
Ontbijt: 2 boterhammen met honing en een glas water Lunch: Tosti met een glas water Tussendoor: 2 manderijnen, kleine appelkoek, 3 tucjes, 2 koppen thee Diner: Gekookte ardappelen, varkenslapjes met groene peper saus, verse sperziebonen en een glas water
Beweging: uur paard gereden
Mereltje
Geplaatst: 12-01-13 19:27
O: 2 volkoren crackers met slankie smeerkaas sambal L: banaan en sojayoghurt A: 2 meergranenwraps met kip en roerbakgroente T: glas droge witte wijn en misschien nog rijstwafels
(Zo laat ontbeten dat ik geen tussendoortjes er meer bij kon proppen)