Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Summer2000 schreef:flitzz schreef:Vroeger (ik weet niet of je ze nu nog kan kopen) kon je van die groene erwten kopen hadden een beetje een pepermunt/ salmiak smaak.
Ik vond het vroeger altijd lekker om trekdrop of bico's in de zoete beertjes of andere zoete salmiak soppen..
Die groene erwten kun je nog steeds kopen, mijn vader had ze een paar maanden geleden nog, ik weet alleen niet meer waar...

Kayleigh__ schreef:Vreselijk dit topic.
Ben wel erg benieuwd of er ergens Campino's snoepjes te koop zijn. Heb 2 jaar geleden in Duitsland wel nepperds gevonden, maar die zijn lang niet zo lekker.
[ Afbeelding ]

Sokje_6 schreef:Melisding schreef:Ohoh ik heb veel te veel lekkere snoepjes langs zien komen en had al honger! jehad toch vroeger ook van die knetterchocolade? Zat altijd in een smurfenverpakking. En worden chocoladesigaretten nog verkocht?
Jazeker worden die nog verkocht!
Ooooh, vroeger had Van Melle, de maker van Mentos, Fruittella, Look'o'Look, Klene etc. ok een HEERLIJK snoepje. Een soort Lange Jan ook, maar dan breder en korter. In groen, blauw en zwart geloof ik. En je tong werd die kleur! Was ontzettend lekker maar worden helaas alleen nog in Amerika verkocht. Maar hoe heten die dingen nou..
koop ik bij de supermarkt bij oudhollands snoep, maar hebben ze niet overal:(Moon schreef:Haha Die schelpjes!
Wat een martelwerktuigen waren dat zeg. Echt niet door een kindervriend verzonnen.
Voordat je het snoep eruit hebt heb je je tong en mondhoeken kapot van dat plastic.
Of je probeert er op te bijten waardoor het schelpje zich dubbel vouwt en het snoep eruit valt. Ook niet al te goed voor de tandjes
Ja, dat had ik vrij snel door.. Nu heb ik er wel trek in.. Maar mag niet, op dieet
Kun je volgens mij ook nog bij de Jamin kopen!