Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chimello schreef:Ik vind de lidl producten niet zo lekker, beetje droog/taai. Maar de balletjes kunnen wel door met wat kouskous en groente.
Zullen we overigens de discussies/argumenten over wat wel en niet goed is voor dieren laten rusten? Ik eet zelf geen vlees puur omdat ik geen vlees wil eten. Of dat er toe doet voor de maatschappij maakt niet uit, ik doe er zelf gewoonweg niet aan mee. Er is zoveel ellende omtrend dieren, laten we het gewoon over recepten houden![]()
Maar even terug op geitenkaas, de C1000 geitenkaas is vegetarisch gestremd, is deze dan nu wel verantwoord? Weet iemand waar ik dat kan controleren? Ik eet namelijk normaal altijd vega kaas tenzij ik bv ergens blijf eten waar normale kaas in eten gebruikt is geworden, etc.
Damned schreef:Hoe zie je dat eigenlijk als kaas 'vegetarisch' is? Staat dat zo op de verpakking of is er ergens een lijst met alle merken of zo?
Citaat:Er worden in Nederland geen paarden speciaal voor de vleesconsumptie gefokt. Toch wordt er regelmatig paardenvlees gegeten, vooral verstopt in snacks zoals frikandellen en bitterballen. In maar liefst één op de drie snacks is paardenvlees verwerkt! Gelukkig zijn er genoeg alternatieven zonder paardenvlees, zoals deze vega aanbiedingen uit de Wakkere Winkelaar!
Magrathea schreef:Precies. Kan dan ook slecht tegen (kampkinderen vooral) mensen die roepen dat ze geen paardenvlees eten want dat is zielig! Terwijl ze bitterballen weg zitten te werkenIk hou dan maar wijselijk mijn mond...
Magrathea schreef:Of zijn het van die echte-mannen-eten-vlees-grom-grauwel-holbewonersZo een vent ben ik dus mee