Kracht beter als cardio

hetbommeke schreef:
Ik heb deze uitgeprint, erg leuk! Ga ik op de kastdeur plakken

En erg herkenbaar wat je zegt over het eten van de kinderen, mijn zoon is ook geen voorstander van groente (ja spinazie is hij gek op, maar dat is dus ook geen groente volgens hem...). Wat hier wel werkt is hem in de winkel voor de groentes te zetten en hem iets te laten uitzoeken, maar jij zit met 2 kinderen en 2 meningen haha.
Duuk, au!
Eydis beterschap!
Ik heb sinds een paar jaar een neusspray van de KNO arts omdat ik erg gevoelig ben, hooikoorts en had toendertijd maandelijks keelontsteking. Gelukkig nu stukken beter met de spray. Nu de astma aanvallen nog onder controle krijgen

Babeth, als ik zo zou eten dan groei ik compleet dicht! Naast het feit dat ik niet eens zoveel kan eten.
Oh goed dat ik hier weer lees over het speltbrood, ga zo direct even de broodbakmachine aanzetten, zal het al de hele week doen!
Bah Colway, dat zijn geen leuke dromen!
Tien, wat handig dat rekensommetje! Ik kom op (afgerond) 2001 caloriën.
Mri kan rennen na een glas water met citroen

Ik vind het trouwens erg lekker, ik ga vandaag meteen meer citroenen kopen, het werkt ook erg goed bij me. Heb er nogal eens moeite mee (PDS) maar dit werkt wel erg goed!
Vogeltje, fijn dat vriendje en jij elkaar kunnen stimuleren om te gaan sporten!
Zo'n persoon mis ik een beetje!
Maartpaard, ik heb nu ook moeite met op tijd inslapen en daarna dus vooral met op tijd eruit gaan. Behoorlijk irritant!
Normaal gesproken sliep ik rond 21.30 en was ik om 7.00 fris en fruitig. Nu valt ik rond 23.00 eens in slaap en blijf ik snoozen tot 7.30 omdat ik er dan écht uit moet.
Ik heb wegens tijdgebrek (ja lang leve het snoozen

Morgenochtend toch echt iets eerder opstaan zodat ik wél tijd heb om de smoothie te maken.