Mri schreef:gekookte eierdooiers??
denk dat je dan joghurt met gele stukjes en kruiden krijgt
Haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hesterve schreef:Voor vogeltje: Ik maak nog wel eens een hartig sausje van kwark (merk Senoble ,zit in een vierkante bak bij de Jumbo, die is zeer zacht van smaak)
variatie 1met :
1klein schaaltje kwark
2 el Verse bieslook
beetje zout
eventueel met een beetje knoflook erbij
snuf peper
variatie 2:
klein schaaltje kwark
2 theelepels engelse kerrie
paar druppels stevia (ipv suiker)
Wat ik ook lekker vind is vis met een korstje uit de oven:
nodig :een ovenschaal, witvis,2 volkoren beschuiten, kruiden, beetje olie.
verwarm de oven op 180 gr
vet de ovenschaal ligt in met olie,
meng de kruiden(bijvoorbeeld italiaanse kruiden, je kunt ook wat peterselie,zout, bonenkruid,thijm door elkaar mengen of net wat je zelf lekker vind of gebruik kant en klare pesto )met een beetje warm water en laat wellen.
doe de vis in de ovenschaal en bestrijk ze met de gewelde kruiden
verkruimel de 2 beschuiten boven de vis (je kunt de beschuiten eventueel nog bestrooien met (parmezaanse )kaas
zet de schaal 25 min in de oven.
VogeltjeM schreef:Ik heb nog een vraagje
Ik lees vaak dat mensen als tussendoortje 'noten en zaden' eten, maar ik vraag me af welke noten en zaden? Welke zijn gezond en kun je met een gerust hart eten, zijn misschien zelfs een aanvulling voor je gezondheid?
dressagelady schreef:Nou ik zit als ontbijt aan de bio youghurt met tarwezemelen .. ik weet nog niet wat ik er van moet vinden
Duuk2011 schreef:Wat voor muesli gebruiken jullie in de yoghurt? Ik heb het idee dat die pakken uit de supermarkt (bv kellogs, all bran etc) boordevol zit met toegevoegde suikers en troep?