Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vankje

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:36

Argh, das echt vervelend. Ik hou niet van wachten :=
Zou ik dat bij de klantenservice kunnen navragen van tevoren?

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:36

Scheelt het veel bij Bol.com? Anders zou ik hem lekker in de winkel halen.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:40

Nee, scheelt niet zoveel. Probleem is dat ik een lading cadeaubonnen van Bol.com heb.
Zie nu dat je ook voor levering via bobshop kunt kiezen, dan bestel je bij Bol en die andere levert het (sneller waarschijnlijk :D ). Betaal je 3euro meer ofzo, maar dat vind ik dan niet zo erg.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:06

Ik doe zelf altijd het apparaat met azijn ontkalken. Na het ontkalken. Een keer of 4 a 5 met schoon water doorspoelen. Proef je niks meer van daarna :p.

Voor de mensen die in de buurt van duitsland wonen. Ik heb vorige week een aantal soorten koffie bij de Kaufland gekocht voor 3,99 per pakje

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:42

Oh heerlijk, een DG topic! Ik heb de mijne al ruim een jaar, en ben er nog steeds niet op uit gekeken.
Visite is ook dol op onze koffie. Had me in het begin voorgenomen om tijdens verjaardagen de senseo
weer uit de kast te halen, maar dat kan ik niet meer maken :+.

Ik ben erg benieuwd naar de Caramel Latte, maar ik vind het zo zonde om zoveel verzendkosten te
betalen in de dolce gusto webshop. Voor dat geld heb ik nog een extra doos cupjes in de supermarkt.
Maar misschien ben ik te zeikerig ingesteld, kan zomaar O:).

Ik drink dagelijks de Latte Macchiato. Voorheen ook regelmatig de vanille-variant, maar daar heb ik er
teveel van gehad. Vind het nu smaken naar parfum.

Mijn moeder is dol op de Mocha, en mijn vriend en buurvrouw zijn verslingerd aan de cappuchino.

Heerlijk, wat een apparaat!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:03

Zera schreef:
Ik doe zelf altijd het apparaat met azijn ontkalken. Na het ontkalken. Een keer of 4 a 5 met schoon water doorspoelen. Proef je niks meer van daarna :p.

Met azijn? De verkoper heeft ons toen gezegd dat dat absoluut niet mocht omdat dit het aluminium aan de binnenkant helemaal kapot maakt.

Hoe vaak ontkalken jullie? Wij hebben 'm nu bijna 2 maand en hij is nog niet ontkalkt.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:34

Ik heb net chocochino op en die is toch ook wel errug lekker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:37

Zera schreef:

Voor de mensen die in de buurt van duitsland wonen. Ik heb vorige week een aantal soorten koffie bij de Kaufland gekocht voor 3,99 per pakje

Ik haal ze ook graag bij de Kaufland ja :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:56

Ik heb eeeeeeeeindelijk een Dolce Gusto :D

Maar nee, niet bij Bol.com vandaan, want die mailden vandaag dat ze het apparaat niet meer konden leveren :( Toen ben ik wat rond gaan kijken en heb hem uiteindelijk bij de Blokker gehaald, die hadden hem op voorraad staan. Helaas was hij daar wel 130 euro, maar bij bobshop.nl kost hij inmiddels ook al 110 en voor die 20 euro extra kon ik hem dan nu meteen halen én niet onbelangrijk, ik had ook nog 30 euro blokker-bonnen liggen en een vvv bon van 15 euro, dus kon er op die manier toch weer 45 euro afhalen. En nog net op tijd voor de 20 euro refund, want dat is volgens mij maar tot de 15e?

Heb in ieder geval net een kopje nesquick op, en die was best te drinken al vind ik hem niet helemaal super. Ben ook wel benieuwd naar de chococino nu, die heb ik ook gekocht evenals de mocha en de latte macchiato, en voor mijn vriendin en espresso (ik geloof intenso) en een lungo. :j

Vind het tot nu toe in elk geval een fijn en makkelijk apparaat in gebruik :j

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:57

Espresso intenso is hier favoriet :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:29

Net ook een bakkie Mocha op, ik moest even wennen aan de smaak, maar dan is hij erg lekker :j Het gemak waarmee je het maakt vind ik ideaal, zo gepiept :j

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:00

Ik blijf het een nadeel vinden dat het automaat niet uit zichzelf stopt. Maar als ik het goed begrijp doet de Genio dit wel?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:07

Siets schreef:
Ik blijf het een nadeel vinden dat het automaat niet uit zichzelf stopt. Maar als ik het goed begrijp doet de Genio dit wel?

Klopt, de Genio kan je instellen op een aantal streepjes, het 'juiste' aantal streepjes staat op elke cup vermeld, maar je kan er dus ook naar smaak meer of minder kiezen. Na het instellen zet je hem aan en dan stopt hij vanzelf weer :j Ik vind mijn Genio echt super makkelijk werken :j

Ik zit nu aan een kopje chococino, ben er nog niet uit welke choco ik beter vind smaken, deze rook lekkerder, maar de smaak valt me nu een beetje tegen, maar dat gaan we gewoon morgen ofzo nog een keer proberen want dat kan best even aan mij liggen :j

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:10

Ik vind de Chococino wat waterig als je de verdeling aanhoudt die op het pak staat. Een wat kleinere hoeveelheid
vind ik lekkerder smaken :j. Met slagroom vind ik hem overigens niet lekker, op de één of andere manier is het daar
de chocomel niet voor.

De Genio zou dus een mooie opvolger voor die van ons kunnen zijn!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:13

Nou dat heb ik dus ook een beetje, hij heeft wel een sterke chocosmaak, maar aan de andere kant ook wat waterig, en ik proef heel de tijd een beetje cocos achtig smaakje, maar weet niet wat dat is :') Slagroom lust ik sowieso niet, dus dat heb ik er niet op :n

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:15

Ik heb er eindelijk ook eentje sinds zaterdag... wat een heerlijke koffie!! Wel duur, ik heb de eerste cups in Nederland gekocht. Kaufland zit hier niet ver vandaan, ik ga dan binnenkort maar even het ritje naar Meppen doen, flink cupjes inslaan voor een euro per pakje goedkoper!
Ik ben héél benieuwd naar de caramel latte!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:15

Vanavond hebben we de Circolo besteld via Bol.com. Was in de stad vanavond om te kijken naar eentje in de winkel, maar daar waren ze 40euro duurder (Bol.com was sowieso EUR 20,- goedkoper en dan kun je nog je bonnetje inleveren bij Dolce Gusto waardoor je nog eens EUR20,- terug krijgt) plus dat we die cadeaubonnen hadden en in de winkel hadden ze niet de kleur die ik wilde.
Verzenddatum staat op 19 januari, sowieso nog een hele week wachten dus... En met een beetje pech nog langer.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:17

Vankje schreef:
Vanavond hebben we de Circolo besteld via Bol.com. Was in de stad vanavond om te kijken naar eentje in de winkel, maar daar waren ze 40euro duurder (Bol.com was sowieso EUR 20,- goedkoper en dan kun je nog je bonnetje inleveren bij Dolce Gusto waardoor je nog eens EUR20,- terug krijgt) plus dat we die cadeaubonnen hadden en in de winkel hadden ze niet de kleur die ik wilde.
Verzenddatum staat op 19 januari, sowieso nog een hele week wachten dus... En met een beetje pech nog langer.

Dan ga ik heel hard voor je hopen dat die wel leverbaar is, want ging bij mij precies hetzelfde. En stel dat ze over een week niet kunnen leveren dan ben je de periode van de refund actie dus mooi voorbij :=

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:20

Nee nee, dat hoop ik toch niet. In de voorwaarden staat dat je 'm vóór 15 januari 2012 gekocht moet hebben. Dus die factuur kunnen we gewoon uitprinten, staat op de datum van vandaag.
En je kunt tot 12 februari inleveren, dus hopelijk tijd genoeg om de streepjescode van de verpakking af te halen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:06

Vankje schreef:
Nee nee, dat hoop ik toch niet. In de voorwaarden staat dat je 'm vóór 15 januari 2012 gekocht moet hebben. Dus die factuur kunnen we gewoon uitprinten, staat op de datum van vandaag.
En je kunt tot 12 februari inleveren, dus hopelijk tijd genoeg om de streepjescode van de verpakking af te halen.

Klopt, maar vroeg me af of je die nog wel kon gebruiken als ze niet kunnen leveren uiteindelijk. Al heb ik daar ook wel aan gedacht om die te gebruiken als ik hem had moeten kopen bij een winkel die niet mee deed aan de actie ofzo, ze weten denk ik bij DG niet dat er uiteindelijk niet geleverd is toch? :=
Maar goed, blokker doet mee, dus ik heb hem nu op tijd gekocht en kan gewoon de kassabon van de Blokker gebruiken.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 06:49

Nou, je hebt wel de uitgeknipte streepjescode van de verpakking erbij nodig. Dan weten ze wel of ie geleverd is.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:16

Siets schreef:

ik heb de creativa (even opgezocht) en die stopt wel uit zich zelf.
bij dit apparaat kan je door middel van pijltjes kiezen welke koffie je wilt maken en geeft dan aan welk cupje er in moet. deze geeft ook aan wanneer hij ontkalkt moet worden trouwens.

ik had een keer de dalmayr koffie mee genomen, maar die vond ik zelf geen succes. (ik zie die trouwens niet op de site staan,maar bij de ah hier hadden ze die wel?)
met de cupjes van cappuccino ice een gewone warme proberen te maken vond ik ook geen succes :') :=

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:34

Jeej, m'n Dolce Gusto is al onderweg :):)
Wordt als het goed is vandaag bij m'n schoonouders bezorgd. Onverwacht, want gisteravond had ie nog bestelstatus "wordt verwerkt" :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:43

Vankje schreef:
Jeej, m'n Dolce Gusto is al onderweg :):)
Wordt als het goed is vandaag bij m'n schoonouders bezorgd. Onverwacht, want gisteravond had ie nog bestelstatus "wordt verwerkt" :D

Oei, gelukkig maar, dan staat jou niet dezelfde ellende te wachten als mij :D

Ik zit hier weer aan een kopje mocha, ongelofelijk hoe snel je van ' geen koffiedrinker' naar ' koffie-addict' kan gaan :+

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:50

Idd gelukkig maar :D Vertelde vanmorgen nog aan een vriendin over dit topic en dat jij er zoveel gedoe mee hebt. Zei nog tegen haar dat ik hoopte dat het bij deze iets soepeler zou gaan. Kom ik thuis, blijkt ie al verzonden.

Haha, ik ben eigenlijk ook geen koffiedrinker, maar dat zal dus ook veranderen binnenkort :D