Zou ik dat bij de klantenservice kunnen navragen van tevoren?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Betaal je 3euro meer ofzo, maar dat vind ik dan niet zo erg.
.
. Zera schreef:Ik doe zelf altijd het apparaat met azijn ontkalken. Na het ontkalken. Een keer of 4 a 5 met schoon water doorspoelen. Proef je niks meer van daarna :p.
Zera schreef:Ik doe zelf altijd het apparaat met azijn ontkalken. Na het ontkalken. Een keer of 4 a 5 met schoon water doorspoelen. Proef je niks meer van daarna :p.
Voor de mensen die in de buurt van duitsland wonen. Ik heb vorige week een aantal soorten koffie bij de Kaufland gekocht voor 3,99 per pakje

Toen ben ik wat rond gaan kijken en heb hem uiteindelijk bij de Blokker gehaald, die hadden hem op voorraad staan. Helaas was hij daar wel 130 euro, maar bij bobshop.nl kost hij inmiddels ook al 110 en voor die 20 euro extra kon ik hem dan nu meteen halen én niet onbelangrijk, ik had ook nog 30 euro blokker-bonnen liggen en een vvv bon van 15 euro, dus kon er op die manier toch weer 45 euro afhalen. En nog net op tijd voor de 20 euro refund, want dat is volgens mij maar tot de 15e?

Het gemak waarmee je het maakt vind ik ideaal, zo gepiept
Siets schreef:Ik blijf het een nadeel vinden dat het automaat niet uit zichzelf stopt. Maar als ik het goed begrijp doet de Genio dit wel?
Ik vind mijn Genio echt super makkelijk werken 
. Met slagroom vind ik hem overigens niet lekker, op de één of andere manier is het daar
Slagroom lust ik sowieso niet, dus dat heb ik er niet op
Vankje schreef:Vanavond hebben we de Circolo besteld via Bol.com. Was in de stad vanavond om te kijken naar eentje in de winkel, maar daar waren ze 40euro duurder (Bol.com was sowieso EUR 20,- goedkoper en dan kun je nog je bonnetje inleveren bij Dolce Gusto waardoor je nog eens EUR20,- terug krijgt) plus dat we die cadeaubonnen hadden en in de winkel hadden ze niet de kleur die ik wilde.
Verzenddatum staat op 19 januari, sowieso nog een hele week wachten dus... En met een beetje pech nog langer.
Vankje schreef:Nee nee, dat hoop ik toch niet. In de voorwaarden staat dat je 'm vóór 15 januari 2012 gekocht moet hebben. Dus die factuur kunnen we gewoon uitprinten, staat op de datum van vandaag.
En je kunt tot 12 februari inleveren, dus hopelijk tijd genoeg om de streepjescode van de verpakking af te halen.
Siets schreef:Ik blijf het een nadeel vinden dat het automaat niet uit zichzelf stopt. Maar als ik het goed begrijp doet de Genio dit wel?
Vankje schreef:Jeej, m'n Dolce Gusto is al onderweg![]()
Wordt als het goed is vandaag bij m'n schoonouders bezorgd. Onverwacht, want gisteravond had ie nog bestelstatus "wordt verwerkt"

Vertelde vanmorgen nog aan een vriendin over dit topic en dat jij er zoveel gedoe mee hebt. Zei nog tegen haar dat ik hoopte dat het bij deze iets soepeler zou gaan. Kom ik thuis, blijkt ie al verzonden.