Magrathea schreef:Rebeccaa schreef:Ik mis gehakt absoluut niet door pasta's of lasagne.. als je hem maar verder goed vult. Net als met wraps of taco's en zo, als je die goed vult met sla en mais en tomaat komkommer ui en noem het allemaal maar op mis je echt geen vlees.. Ik wil volgend jaar vegetariër worden. Of in elk geval, een heel stuk minder vlees gaan eten. Misschien niet helemaal vegetarisch dan, maar alles wat minder gegeten wordt is al een stapje toch.
Zo begon ik ook. En dacht uiteindelijk: ja waarom half doen als heel net zo makkelijk is
![]()
Straks lekker salade met pinda's eten
Heb gehakt trouwens nooit echt lekker gevonden. En sinds ik Sweeney Todd heb gezien krijg ik er helemaal de rillingen van, brrr
Ja maar ik wil het niet te lastig voor m'n vader maken. Kijk als hij groenten, vlees, aardappels heeft dan eet ik gewoon geen vlees, klaar. Maar met bepaalde dingen is het wel lastig.. Of dan heeft hij geen zin in 2 keer te koken. Dus dan wil ik het nog wel mee eten, maar dit wil ik ook af gaan bouwen. En daarbij, ik wil voordat ik echt vegetarisch ga eten bepaalde dingen nog een keertje eten.