Ik heb ze met Malibu bereidt..... Maar gadverdamme hihi, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de beertjes sowieso al vies vindt, maar deze glibberen echt door je mond. Vond het bakje overige Malibu leeggieten in m'n mond lekkerder!
Iemand toevallig andere ideeën? Ik zal zelf aan iets aan marshmallows te denken. Ik weet niet wat allemaal alcohol absorberend is hihi
ooh oohh!!! een schande, alle beertjes worden verdronken! ach.....ze gaan tenminste gelukkig dood in de drank ik ga het zeker een keer probern....leuk voor op mn b-day feestje
zou het ook werken met de drop beertjes? dan mogen die zwemmen in de dropshot! maar je hebt ook fruit-drop snoepjes dus miss is de gewone in dropshot ook best te eten!
Nrkee
Geplaatst: 29-11-11 22:30
hahaha, wel echt belachelijk dit
tessyke
Geplaatst: 29-11-11 22:32
ik ga donderdag beertjes maken om vrijdag uit te testen met een vriend!
Haha, heel bokt aan de gummybeertjes-ondergedompeld-in-drank XD Ik kijk uit naar de eerste topics en reacties getypt onder dronken-door-gummybeertjes invloed XD
Wow, wat een uitvindingen! Wij deden dat 'vroeger' inderdaad gewoon met water.. Maar wij lieten ze ook gerust een week liggen hoor, die dingen kunnen echt groot worden.