Even niet goed opgelet, ik had t ff moeten melden. Het is inmiddels Gouda ipv Moordrecht, maar nooit veranderd

Scheelt ong 10 min hihi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:Mayo, leuke taarten! Dino is erg mooi gepuzzeld, ik heb daar vaak net echt het geduld voor....![]()
Die andere met de hartjes is ook mooi. Wilde de klant hem zo rustig? ik houd persoonlijk van meer, maar je hebt altijd met de wens vd klant te maken.![]()
.
Samantha_ schreef:Zo nieuw topic!
Mayo wat mooi! Hoe heb je de randjes om de letters gedaan?
Ik ga vanavond CC maken, met VW en audi logo. Mjin man is morgen jarig, die werkt bij VW/audi.
VW logo ga ik uitsnijden, audi logo proberen met de sugarcraft gun.
PriscaZ schreef:Ik verpak mijn fondant altijd in kleine verpakkingen. Dus weeg steeds 100/200/400 gram af en doe het dan in een zakje en knoop het goed dicht. Blijft het langer goed. En ook meteen handig als je weer met iets begint, hoef je het dan niet meer af te wegen.
Rinske schreef:PriscaZ schreef:Ik verpak mijn fondant altijd in kleine verpakkingen. Dus weeg steeds 100/200/400 gram af en doe het dan in een zakje en knoop het goed dicht. Blijft het langer goed. En ook meteen handig als je weer met iets begint, hoef je het dan niet meer af te wegen.
Ik heb juist dat het sneller uitdroogt wanneer ik het in kleine hoeveelheden verpak. Ligt wel aan het soort zakje, want in een boterhammenzakje droogt het veel eerder uit dan in een diepvrieszakje.