Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce83 schreef:Vraagje aan de echte kenners. Ik heb net een appel/kaneel cake gemaakt. maar.. helaas ben ik niet in het bezit van een mixer. Ik heb dus alles op de hand gemengd. Er stond wel dat ik nog met de mixer 2-3 minuten op de hoogste stand moest mixen. Ik heb dat met een garde gedaan zo snel mogelijk, maar ja dat deeg is natuurlijk wat stugger.
Wat gaat er nu met de cake gebeuren? Gaat deze nu niet lekker luchtig worden of wat voor dingen kunnen nog meer anders zijn nu?
Jullie maken trouwens echt geweldige taarten!
wereld schreef:Lindas2 schreef:Wilde t weekend een biscuit maken met misschien een vulling van tiramisu OF cappucino.. Heeft iemand ideen wat voor combinatie hier lekker bij is?
En hoe werkt een toevoeging van Patidess eigenlijk? Dit voeg je toe aan....?
Cappuccino vulling met een laag bebogeen is heeeeeeerlijk..
Lindas2 schreef:Heb nog een vraagje, ik had al eerder begrepen dat je taarten gewoon kan invriezen, maar kan dat ook als de taart al volledig is afgesmeerd en bekleed met marsepein? Als je de taart laat ontdooien, gaat de marsepein dan niet smelten?
laura1987 schreef:Gefeliciteerd angelique met de geboorte van je dochter.
@nathalie1981 ik heb ze bij http://www.taartendecoratie.nl vandaan en volgens mij hadden ze daar meer kleuren(ik weet het niet zeker)