Ze zijn inderdaad lekker , hoef ze niet elke dag ofzo maar lekker zijn ze wel . Mn broertje vind ze ook lekker, ben maar zo lief geweest om er 1 te geven haha
Heb ze ook bij de kruidvat zien staan, ga ze toch maar een xtje proberen
ClaudiaHS
Geplaatst: 20-03-10 17:26
Ik heb me van de week in kunnen houden bij de Kruitvat, maar zag net die foto's en denk dat ik ze toch maar ga halen van de week. Ze zijn erg lekkerrrr, heb ze al eens eerder gehad
c_alsemgeest: Ik weet wat je nu doormaakt. Hier nog steeds geen loffels maar wel AH eitjes!
malih
Geplaatst: 20-03-10 21:20
Jullie zijn geweldig Ik hou van de ts Toen ik nog in groep 6 zat heb ik n keertje zo'n ei gegeten bij een vriendinnetje. Vond ze onwijs lekker, maar ze daarna nooit meer ergens kunnen krijgen. Maandag gelijk naar de kruitvat
Eight
Geplaatst: 20-03-10 22:48
Ik zag ze gisteren bij de Kruitvat liggen. Ik had al een doosje vast, maar toch de verleiding kunnen weerstaan . Moet echt een beetje op mijn eten letten..
Everytime
Geplaatst: 21-03-10 02:00
Nou ik was dus bij Kruidvat om ze te halen. Lees ik de ingredienten ( doe ik standaard wegens allergien ). Zat er hazelnoot in. Dus balen...
Okeeeee Ik mag dan wel aan het dieten zijn, het is maar 1 keer per jaar pasen en volgend jaar ben ik niet eens hier dus kan ze dan ook niet krijgen, dus vond dat ik nog wel voor een keer mocht en hb ze vandaag gekocht