benangelique schreef:moet ik ff opzoeken als ik uit de verbouwingsellende ben. geen idee in welke doos het zit!Thanks alvast!
Zo jullie gaan hard, moet even gaan bijlezen hoor! Bedankt voor de reacties!@ Paula, dat is botercreme gemaakt van poedersuiker en boter errug lekker!@ Wietske, het is ook de derde ze worden steeds mooier!Nu ga ik binnen kort een cars taart maken dat is ook heel leuk, dan gebruik ik glazuur voor de basis. Iemand vroeg hoeveel marsepein je nodig hebt voor 1 taart, daar ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe bewaar je marsepein en hoe lang?
Voor een ronde taart van 20 a 22cm gebruik ik ongeveer 500 gram marsepein om te bekleden. Daar blijft wel wat van over. Decoratie niet meegerekend.
Kijk op www.felicitaartjes.nl voor schema's Luchtdicht en donker bewaren, dan kan je het nog maanden gebruiken.
Heb jullie weer gevonden...Ik ga van t weekend een schapen-taart maken voor mn tante die 50 is geworden.Foto's volgen...
ik lees mee vind hte ook heel leuk 0m zo nu en dan het een en ander te maken en me vrend vind het niet erg om het allemaal uit te testen
Monique1985 schreef:Taart van afgelopen woensdag gevuld met aardbeien bavarou (hoe schrijf je dat? ):Bavarois Wat een schéét van een taartje zeg!
Karina_1979 schreef:Heb jullie weer gevonden...Ik ga van t weekend een schapen-taart maken voor mn tante die 50 is geworden.Foto's volgen...Ben benieuwd
Lindy1982 schreef:ik ga vanavond weer een taart maken voor de vriezer volgende week 70 man over de vloer pfffffFoto's van voordat de taart de vriezer in gaat??
Mayo schreef:Leuk zeg! Hoe heb je die oogjes gemaakt?Rondje witRondje blauwEn dan een rondje zwart Heel simpel!En dan met een sate prikker strepen zetten (wimpers)