patserke schreef:tessyke schreef:hé bah, ik heb er zo'n stuk of 5 in mijn ijskast staan
ga je ze nog opdrinken dan hahahah
ja hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
foxy80 schreef:BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
Dat is nog niks
In Antwerpen hebben ze een paar jaar geleden een pitabar gesloten die een container (dus geen koeltoog oid) in de kelder had staan met slachtafval dat dus geserveerd werd aan de klanten.
Iemand trek?
foxy80 schreef:BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
Dat is nog niks
In Antwerpen hebben ze een paar jaar geleden een pitabar gesloten die een container (dus geen koeltoog oid) in de kelder had staan met slachtafval dat dus geserveerd werd aan de klanten.
Iemand trek?