patserke schreef:tessyke schreef:hé bah, ik heb er zo'n stuk of 5 in mijn ijskast staan
ga je ze nog opdrinken dan hahahah
ja hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, ik gillen, was wel al zo'n 15 jaar geleden, hahah, wel kunnen er tijdens familie etentjes nog om lachen.

tot ik op een kroontje van een aardbei een soort van eitjes zag
nja die aan de kant gelegd, en verdergegeten, komen we bij de onderste laag, zit daar dus een naaktslakje
meteen doosje weggegooid natuurlijk, met het gevoel dat er allemaal slakkeneitjes in mn buik zaten toen
Voortaan check ik toch wel de bakjes aardbei
BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
foxy80 schreef:BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
Dat is nog niks
In Antwerpen hebben ze een paar jaar geleden een pitabar gesloten die een container (dus geen koeltoog oid) in de kelder had staan met slachtafval dat dus geserveerd werd aan de klanten.
Iemand trek?
ondanks
foxy80 schreef:BopjeBo schreef:Niet eigen ervaring, maar een shoarmazaak in het dorp waar ik vroeger woonde is gesloten nadat de keuringsdienst van waren s perma in de shoarmasaus aangetroffen had...gelukkig nooit gegeten...ieuw!!!!
Dat is nog niks
In Antwerpen hebben ze een paar jaar geleden een pitabar gesloten die een container (dus geen koeltoog oid) in de kelder had staan met slachtafval dat dus geserveerd werd aan de klanten.
Iemand trek?
Machtig leuk topic dit!!

Gekke kleine beestjes die de hele kast over genomen hadden 
En dan moet je je voorstellen dat ik zo'n haar uit mijn strot trek terwijl ik kotsboeren laat, om vervolgens alsnog alles uit te kotsen!!