Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breghje schreef:Nou.... mijn tomaatjes avontuur is afgelopen... Geen van allen de strom overleefd, allemaal geknakt. De aardbeien zijn mijn enige hoop nog... Mocht er iemand in de buurt van Roosendaal tomatenplantjes overhebben houd ik me aanbevolen..
Tallie_Ho schreef:Breghje schreef:Nou.... mijn tomaatjes avontuur is afgelopen... Geen van allen de strom overleefd, allemaal geknakt. De aardbeien zijn mijn enige hoop nog... Mocht er iemand in de buurt van Roosendaal tomatenplantjes overhebben houd ik me aanbevolen..
AHHHHHH, balen breg!!
Ik heb net voor de storm uitbrak toevallig mijn tomaatjes met stokjes verstevigd.. Anders was ik denk ik net zo ver van huis als jij..
Mijn tomatenplantjes krijgen al bloemetjes en mijn aardbeien hebben al iniemini kleine beitjes!Mijn tomatenplanten groeien wel heel verschillend, eentje is zeker 40 cm groot, de andere pas een cm of 20.. Hebben beiden bloemen, dat wel
Breghje schreef:*Kijkt heeeeeel lief naar Barramundi in de hoop.....*
Barramundi schreef:Breghje schreef:*Kijkt heeeeeel lief naar Barramundi in de hoop.....*
Als ze terug is van vakantie zal ik de boodschap overbrengenMaarrrehhh... Moet ze ze dan met de pakketpost sturen??
Over die groeiverschillen; dat heb ik nou ook. Geen idee waarom maar de ene plant groeit wel en de andere niet. Bij mij staan ze overigens nog in de vensterbank. Toen ik de stormberichten hoorde, heb ik ze nog even veilig binnengehouden...
Tallie_Ho schreef:Abeltje77 schreef:Als iemand nog een tuin zoekt... ik stel die van mij beschikbaar. Veel te veel tuin, en ik HAAT het om erin te werken.
Hahahaha, en wat kost dat dan?Enne, waar is dat?