Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ukje schreef:kat, granaatappelsap hebben wij nog geregeld in huis staan ik zelf lust het niet maar me ouders vinden het heerlijk.

Cupcake_ schreef:Wat ik erg mis, wat wij altijd in frankrijk drinken, is de bier met 7Up.
Natuurlijk kan je het ook zelf mengen, maar zoals daar was het zoo lekker met veel minder alcohol ook.
De precieze naam ben ik even vergeten
van zuid-amerika
maaikemuis schreef:Bagels!
Te stom voor woorden, maar onvindbaar in mijn supermarkt!
!!! jarco schreef:Cupcake_ schreef:Wat ik erg mis, wat wij altijd in frankrijk drinken, is de bier met 7Up.
Natuurlijk kan je het ook zelf mengen, maar zoals daar was het zoo lekker met veel minder alcohol ook.
De precieze naam ben ik even vergeten
wij noemde dat altijd sneeuw witje ... kregen we als kind vroeger
jashin schreef:ik mis die tussendoor repen van de cornflake met chocolade erin enzo
Karin schreef:Net zoals cornflakes niet hetzelfde is als muesli.
. Wij hebben ze hier met cornflakes erin, maar er staat nog steeds mueslireep op de verpakking. Vandaar dat ik het zo zei. Maar dan zal er idd wel een verschil zijn tussen de cornflakes- en de mueslirepen.
Manon073 schreef:Chesterballs chips![]()
![]()
Hebben ze hier nergens meer in de supermarkt..
L_iek schreef:Manon073 schreef:Chesterballs chips![]()
![]()
Hebben ze hier nergens meer in de supermarkt..
Die zijn te koop in Spanje

Pinkey schreef:Ff
over vanille cola
Die gazeuze (oid) champagne pils (zonder alcohol) smaakt erg naar vanille cola
Heb het eergister gedronken en errug lekker!!!

Rebeccaa schreef:Pinkey schreef:Ff
over vanille cola
Die gazeuze (oid) champagne pils (zonder alcohol) smaakt erg naar vanille cola
Heb het eergister gedronken en errug lekker!!!
Nee, echt niet.
Ik heb als klein kind hèèl veel gazeuze op, maar ik vind vanille cola écht anders.
Aaaah, damn. Ik wil weer naar Frankrijk. Daar hadden ze gewoon kèeeeeei veel vanille cola.
lol Letsdunit schreef:IRN-BRU ! Dat is frisdrank wat in Schotland wordt gemaakt, heel soms zie ik het wel eens staan in een blikje ergens maar het is lastig te verkrijgen.
Wat ik ook mis zijn van die food courts dat je dus gewoon voor een paar euro een heerlijk kan eten.