Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra schreef:O: 300ml. magere yoghurt + geschilde appel + 20g. rozijnen
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham + kaas30+, tomaat + komkommer
25 min fietsen
T: 2 mandarijn
40 min fietsen, Saffron, 40 min fietsen
A: rosbief, gekookte aardappels, rode kool + appeltjes
Pascaline schreef:Hej meiden, ik zie hier steeds meer mensen verschijnen die veel en veel te weinig eten, dit stimuleert mij dus totaal niet om goed en gezond te eten, dus ik denk dat het beter is dat ik hier niet teveel meer kom...
Heb vandaag naar m'n gevoel een redelijke dag gehad, het opbouwen gaat steeds beter hoewel ik me er niet altijd even gemakkelijk bij voel...
Zal vandaag nog plaatsen en dan misschien nog eens in de week ofzo komen 'piepen' zal wel zien hoe het verder loopt
O: yoghurt
1br boterham zonder beleg
1/2 sandwich hagelslag
L: kool met rode biet en ricotta
T: chocomelk en wat tiramisu![]()
A: Spaghetti
T: druiven
En Ukje, meid toch, wat een rotkerels!! Jij zit inderdaad op het randje van ondergewicht, en dat is écht niet goed, tenzij je normaal eet... ik weet niet wat je dagschema's zijn maar het feit dat je op dit topic meepraat wil al wel zeggen dat je wil afvallen dus is geen goed teken... Laat het niet te ver komen! Al die therapieen enzo wens ik je echt niet toe! zorg voor jezelf
Pascaline schreef:Moschino, ik wéét dat ik géén commentaar zou mogen geven maar jij eet ook al zo weinig :S zelfs als je geen trek hebt kan je beter wat forceren, in je hoofd heb je geen honger maar je lichaam wel, je helpt je metabolisme naar de kl*te...
Pascaline schreef:En tot slot, Luuz, toen jij op dit topic kwam dacht ik 'oei' weer iemand die zo weinig eet (ik dénk dat het over jou was dat ik dit dacht sorry als ik nu verkeerd zit) maar het schema dat je net neerschreef lijkt me wel goed! natuurlijk kan ik niet echt oordelen omdat ik je niet ken, ik weet niet wat je bouw is enzo, maar ik denk wel dat je goed bezig bent... Succes verder nog