Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Haha, ik kijk thuis ook graag even op de verpakking hoor voor de calorieën![]()
Niet dat ik echt een lijstje bij houdt en telmaar meer in de categorie; weet wat ik eet
Restaurant kom ik zelden dus voor de 2 keer per jaar maak ik mij er inderdaad niet druk om
Mac zie ik ietsje vaker
Cowgirl schreef:vuurneon schreef:Haha, ik kijk thuis ook graag even op de verpakking hoor voor de calorieën![]()
Niet dat ik echt een lijstje bij houdt en telmaar meer in de categorie; weet wat ik eet
Restaurant kom ik zelden dus voor de 2 keer per jaar maak ik mij er inderdaad niet druk om
Mac zie ik ietsje vaker
Om te weten wat je eet moet je dit eens bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=3TFALYMc ... re=related
fjordjes schreef:Bij de happy meal hebben ze ook dingen veranderd, wortels knijpfruit en vers fruit zijn eruit en daarvoor in de plaats zijn snoeptomaatjes en een ananasstick gekomen.
Alwiene schreef:fjordjes schreef:Bij de happy meal hebben ze ook dingen veranderd, wortels knijpfruit en vers fruit zijn eruit en daarvoor in de plaats zijn snoeptomaatjes en een ananasstick gekomen.
Oh, ik had wel gezien dat die nieuwe dingen er waren, maar had nog niet in de gaten wat ervoor weg was.
Ben benieuwd wanneer we weer een andere flurry krijgen en welke dan, wil wel weer eens wat anders