Vanavond ga ik uit eten met m'n vriendinnetjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passival schreef:Ze zeggen vaak toch dat vrouwen 2000 calorieen per dag kunnen eten en mannen 2500? Dat is als je niet hoeft af te vallen of aan te komen, met 1700 zou je dus afvallen, ja dan heb je wel gelijkHet klinkt zoveel 1700 maar wanneer je het op een andere manier bekijkt, is het niet eens zoveel. Zolang je maar gezonde 'goede'dingen eet en soms een 'ongezonder' tussendoortje.
ik denk dat beweging ook heel erg belangrijk is, ik ga nu vaker op de fiets naar school, (mooi weer he) hopelijk merk ik hier ook iets van. Je kan wel heel weinig gaan eten maar misschien val je wel meer af wanneer je meer gaat sporten?
Passival schreef:Eet jij maar 700 kcal op een dag? Ik wil je absoluut niet aanvallen ofzo maar is dit niet veel te weinig? er gaan nu al een paar blz over dat je eigenlijk iets van 1700 kcal moet eten :S )
Passival schreef:Weet je misschien ook hoe het zit als je wel veel sport maar weinig eet? door sporten krijg je juist spieren die er ook voor zorgen dat je stofwisselijng bezig blijft (zo had ik begrepen)
Laura schreef:Op het moment dat je daadwerkelijk je spijsvertering naar de stinkmodder hebt geholpen, moet dat niet een smoes zijn om zo te blijven eten. dat zag ik in een post van Scarlet een blz terug ook al ' ja het is slecht maar ik kan nu niet meer eten want dan kom ik aan'
Fout. Je moet het inderdaad geleidelijk opbouwen, en je hebt de pest dat je erg op alles zal moeten letten, maar opbouwen moet je het wel - je hebt je spihsvertering naar zijn grootje geholpen, je moet hem nu weer terug naar normaal helpen. En dat liefst met een dietistals begeleider.
_Scarlet_ schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik aankom als ik meer eet dan normaalIk kom gigantisch aan van chips, ja, maar als ik een weekend wat meer eet, uit eten ga, etc., dan kom ik daarvan wel iets aan, maar dat is er ook zó weer af, da's niet veel meer dan maagvulling.
Ik voel me fijn zoals ik eet op het moment, ik heb vrijwel nooit honger of trek
Laura schreef:
Ben ik weer
Als je niet aankomt als je meer eet, waarom dan niet meer eten?
Omdat je je nu goed voelt bij je eten?
Omdat je je slecht voelt als je meer eet? Is dat geestelijk of lichamelijk?
Waarom wel meer eten? Zie stukje over sporten, vetverbranding, en lees Lindy's stukje maar even door. Plus dat je dat van dat aankomen in weekend niet zal hebben. Wat overigens niet maagvulling is, maar het jojo-effect.
Sorry, maar ik blijf er op hameren.
Jamy schreef:Ja maar weet je hoe weinig caloriee er in gezonde dingen zitten? Komkommer, paprika, fruit, bijna niks!
Jamy schreef:Ja maar weet je hoe weinig calorieen er in gezonde dingen zitten? Komkommer, paprika, fruit, bijna niks! Nouja ik vind het zo wel prima hoe en wat ik eet.
Laura schreef:Dus alles wat Lindy en ik hierboven hebben gezegd over vetverbranding en spierafname dat interesseert je niet zoveel?