Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat lijkt me echt lastig, gribaldi!
Ik zou ook eigenlijk best graag eens bloed laten controleren, maar ik vind dat prikken zo vreselijk eng![]()
Courgetti heb ik wel eens gemaakt ja, en dat heb ik toen gewoon in de pan gebakken, vrij kort en goed heet.
Hebben jullie nog goede ideeën voor vegan kampeer-voer? Kant en klaar eten wat niet in de koelkast hoeft, niet bederft en toch lekker en gezond is.. Gewone tussendoortjes enzo..
NikkiDeKerf schreef:Heb.je.al.eens.bijgehouden.wat.je.eet.?
8nnemiek schreef:Dat is ook een idee, denice! Zo maak ik ook regelmatig couscous salade.
Een B12 tekort opbouwen schijnt inderdaad jaren te duren, maar je kan er natuurlijk ook al langer last van hebben zonder het te merken.
Maar je had vooral last van je darmen en maag, toch? Bij B12 tekort hoor je vaak klachten als tintelingen, vermoeidheid, problemen met de spieren enzo, maar horen maag- en darmklachten daar ook bij? Dan zou je toch verwachten dat er ook andere klachten zijn, of heb ik daar overheen gelezen?
Emma, de pesto potjes van de AH staan al klaar inderdaadDroge pasta/rijst ook, en een hoop kruiden
En soja saus, azijn en ik heb een hoop ingeblikte groente, maar als tussendoortje zoek ik ook nog wat lekkere dingen. Morgen eens kijken welke koekjes lekker en vegan zijn
Meestal maak ik ze zelf, maar dat is zo lastig op een bootje zonder oven
gribaldi schreef:Interessant Suliko, lijkt mij alleen wel prijzig.