Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oke gekruide tofu reepjes nog niet geprobeerd. Kan het eens proberen. En verder eigenlijk?
Zoek maar eens op black bean burger. Verder heb je ook nog seitan, maar dan moet je geen glutenallergie hebben
qua structuur is het net couscous als je het hebt gekookt. ChantalSmook schreef:Wat betreft vega eten. Ik ben wat vega producten aan het uit proberen, ik vind vlees/vis echt heerlijk en kan niet zonder. Maar af en toe wat minderen draagt ook een klein steentje bij aan de bio-industrie.
Maar hoe (on)gezond zijn bijvoorbeeld vega burgers?
VogeltjeM schreef:Ik heb quinoakoekjes in de oven zittenben benieuwd of ze lekker worden! Ingrediënten: 50 gr quinoa, 50 gr kokos, 50 gr amandelmeel, 50 gr volkoren speltmeel, wat honing, beetje cacao en 2 eieren.
Heb altijd een 0.5 liter flesje bij me en die is altijd alweer op voor ik er erg in heb
Enige tijd geleden ben ik gestopt met snoep etc, begonnen met de 30 day shred, hardlopen, zwemmen en een gezondere eetstijl hoort daar ook bij. Vriend en ik zijn nu aan de groene smoothies, volkorenproducten, af en toe eens een vega dag, en recent heb ik de chia zaden ontdekt als superfood om toe te voegen 

Maar ik heb ook nooit dorst ofzo, best vervelend :'D