Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glitch schreef:Is Hasekura goede sushi? En all you can eat?
Bedankt trouwens!
je hebt er trouwens twee vlak bij elkaar, 1 zit bij het jaarbeurs vlakbij het station en de ander daar wer om de hoek, heet veilinghavenkade. Die tweede vind ik beter, je kan daar namelijk ook aan de bakplaat zitten, allebei is het all you van eat. 
.
.
) en daar kreeg ik voor mijn verjaardag hele lekkere sashimi rolletjes 
Kregen als toetje van die japanse vanille ijs bolletjes. Beetje bonbon achtig, alleen dan met ijs binnen in

haha. Vooral omdat woensdag met mijn omaatje van 90 sushi ga eten, en Itoshii dan toch te druk/ te harde muziek vind. Ik kan alleen op de site van China Palace geen menukaart vinden. Kunnen jullie me vertellen of er veel keus is qua sushi's? En hoe is de sfeer daar? Geen harde muziek etc? Bedankt!! Glitch schreef:Bedankt voor de Utrecht tips ladies! We hebben gegeten bij Hasekura, was erg lekker eten daar
Nu heb ik gelijk nog een vraag. Ik eet in Zwolle altijd bij Itoshii eigenlijk, puur omdat ik het daar altijd erg lekker vindt en de bediening snel is. Als ik iets prima vindt wissel ik niet graag, maar ik ben nu toch wel erg benieuwd naar China Palace, vooral door Roxxiejjhaha. Vooral omdat woensdag met mijn omaatje van 90 sushi ga eten, en Itoshii dan toch te druk/ te harde muziek vind. Ik kan alleen op de site van China Palace geen menukaart vinden. Kunnen jullie me vertellen of er veel keus is qua sushi's? En hoe is de sfeer daar? Geen harde muziek etc? Bedankt!!

robincera schreef:Roxxiejj schreef:Zwolle Zuid
Jij had toch een menukaart van China palace
Kun je die niet even delen