Taarten Decoreren XVIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Taarten Decoreren XVIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:20

Excuses voor de slechte foto, 't was al donker.....taartje voor onze bodyjam instructrice. Ze heeft veel hippe sneakers, dus als topper maar sneakerkoekjes gemaakt, kan ze die ook nog lekker opeten :)
Afbeelding
Afbeelding

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:22

Kitchen aid is volgens mij gewoon een eigen merk toch?

Leuke taarten! Lekker fel van kleur ook.

Ik heb dat spuitstukje om cc's te vullen nu ook. Ga deze week dus op zoek naar aardbeienpasta :)

Leuke pietjes! Snap dat ze in de smaak vielen :)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:25

ik vind hem erg leuk die Kinke is je m nu een beetje ingezakt?

@TinkerTom erg leuk die taarten vooral die van barcelona

@ nicoleboogie heel leuk zo erg mooi

morgen komt mijn 3 lagen taart ook heb examen van de PME1

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:31

Precies, Kitchenaid is een op zich staand merk, heeft bij mijn weten niets met Kenwood te maken.
Dancertje, ingezakt? Die taart? Is ie niet hoor, komt misschien door de schaduwen?
Ben benieuwd wat je gaat maken voor je PME, wel showen he? :)

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 23:37

Wat een mooie cc en taarten zijn er wwer gemaakt.
Wat een creativiteit, oef dat duurt nog wel even voor ik dat allemaal kan.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 12:52

Zo jeetje, ik kijk heel even niet en dan staan er echt enorm mooie taarten! Mijn complimenten! Echt heel gaaf :D

En heeeele lieve mannen zie ik langskomen :D Wat ontzettend lief zeg! Die van mij piept al een week omdat ik de keukenmachine van zijn vader heb meegehad, die deed er toch niets meer mee. Ben er echt super blij mee :D Alleen vriend lief vind dattie in de weg staat :+

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:46

nou mensen helaas niet gehaald vond het een beetje opgezet spel dat ik gezakt ben maarja als jullie willen weten wat en bij wie mag je me pben maarja voor mijn eerste 3 stapeltaart ben der trots op.
onderste niet helemaal strak meer was die wel maar hij is iets ingezakt tijdens de autorit
Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:48

Niet geslaagd, waarom niet dan?
Hij is idd wel goed ingezakt, je had de foto beter voor het vervoer kunnen maken!

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:50

ja hun hadden hem gezien voor die was ingezakt.
niet geslaagd niveau was te laag van mij ik was pas bij mijn laag marsepein erover dan fondant en dan de randjes dus dat deed en toen werd ik al geroepen dus eerlijk gezegd denk ik dat het opgezet spel was maarja

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:52

Jammer, dus je kreeg geen extra tijd?
Hoezo opgezet spel dan, ik denk dat het voor hun ook niet handig is als er mensen zakken?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:54

nou ik was dus pas bij de randen en toen werd gezegd je hebt het niet gehaald je mag nu al stoppen of gewoon afmaken maar je certificaat krijg je niet mijn bloemen en strik zaten toen nog in mijn tas die hebben ze nog niet gezien en mijn draperieën ook nog niet gemaakt.
nouja niet handig voor hun jawel want ze houden ze hun naam hoog en betaald heb je toch al

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:16

Het zou trouwens wel fijn zijn als je wat leestekens gebruikt, moet echt goed kijken om je teksten te ontcijferen :o .
Rare vraag misschien, maar mocht je geen dummies bekleden? Moesten het persé echte taarten zijn? Wel jammer dat je gezakt bent.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:30

Dat is wel raar, ik vind dat ze het moeten aankondigen, als het bijv nog een uurtje is.
Ben wel benieuwd waar het was, pb?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:43

nou tijd zat heb hem uiteindelijk ook afegmaakt maar werd om 1uur bij hun geroepen ja je krijgt het niet vandaar.

@ rinske nee mocht geen dummie zijn.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:25

Bij wie heb je de PME gevolgd dancertje?
PME is geen cursus waarbij je zomaar je papiertje krijgt, dan ligt het niveau bij bijvoorbeeld Wilton toch een stukkie lager.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:40

Tuurlijk kinke snap ik dat het papiertje niet zo maar komt, en ik snap best als iets beter moest.
Maar om dan van te voren te zeggen och dat lukt je wel en me dan niet de kans geven de taart volledig af te maken en al gelijk te oordelen vind ik gewoon niet fair.
maarja het zij zo ik heb der een hoop van geleerd en dat is voor mij belangrijker dan het papiertje aangezien ik ook niet persee professioneel aan de slag wil.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 23:11

Wat balen dancertje dat ze je de kans niet gaven om het af te maken en dan pas te oordelen ;( .
Is voor degene die de taart aan het maken is ook wel fijner natuurlijk dan halverwege al te zeggen
dat je het niet hebt gehaald. Inderdaad net of je geen kans hebt gekregen om je te 'bewijzen'.
Erg jammer voor je, maar zoals je al zegt, je hebt weer dingen kunnen leren en dat is ook fijn natuurlijk :j

Oh ja, ik vind je taart wel mooi geworden hoor, ondanks dat hij erg is ingezakt :j

magnificent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:37

Apart verhaal, toen ik m'n pme deed was de kwaliteit van de werkstukken helemaal niet hoog, maar iedereen kreeg haar diploma. Wij werkten alleen maar op dummy's trouwens. Ik vind de taart er goed uitzien, niet echt een reden om iemand te laten zakken. Bij wie heb je de cursus gedaan? PB?

@kinke: toppertje :j :j :j lekker 'over the top' daar was ze vast heel blij mee?

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:39

Kinke leuke taart zeg en knap gedaan die schoen :j

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:00

Van de week waren ze van GLS aan de deur geweest, maar helaas was ik niet thuis, dus moest het pakje ergens
gaan ophalen. Ik zag op het briefje al dat het van DLT was.
Samen met mijn zoontje erheen (nee, mocht ik absoluut niet alleen doen := ) en die doos gaan halen.
Hij een grote smile op z'n toet :D toen hij die doos zag en natuurlijk tegen die man gezegt dat het voor mij was, maar dat ik NIET mocht weten
wat erin zat want het was een cadeautje :) .
Ik mocht thuis ook niet bij hem in de buurt komen, want hij zou wel even gaan kijken of het allemaal klopte wat erin zat := .
Zegt hij, mama zal ik ééééééén dingetje laten zien. Ik, nee dat moet je niet doen het is een verassing. Maar mama, ééééén
dingetje dan, want ik moet weten of dit wel de goede is _O- .
Hij kan ook zoooooo goed een verassing bewaren hé :D !
Dus nu staat er al een aantal dagen een doos waar ik NIET in mag kijken. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig hoor := .
Nog twee weken en ik mag het eindelijk weten hahaha

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:03

thanks meiden! Ze vond de taart geweldig, ik ging gisterochtend bodyjammen bij haar en ze begon direct te gillen dat de taart zo mooi was :)
Wat betreft de PME, bij ons werd erg gelet op een nette afwerking en ik moet toch bekennen dat ik een hoop dingen op dancertje haar taart zie die een stuk beter hadden gekund. Ik vind wel dat ze jou daarbij dan extra aandacht hadden moeten geven tijdens de lessen. (weet natuurlijk niet of dit ook gebeurt is) Mag je hem niet overnieuw doen?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:04

_O- _O- _O-
Geweldig Ingrid, ben benieuwd of de doos zolang dicht blijft :D

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:07

is er btw al en topic gemaakt voor de meeting?

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:31

Ja mag hem op nieuw doen maar of ik het doe weet ik niet ben nog aan het twijfelen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:34

ik zou het wel doen, 't is tenslotte geen goedkope cursus ;)