Taarten Decoreren X

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Taarten Decoreren X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:36

geklopt :)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:51

annastasia schreef:
Had een kennie gekocht via MP.
Gaat degene met mijn bod accoord.
Stuur ik mijn adresgegevens etc en maak het bedrag over.
Nog geen 12 uur later krijg ik een bericht.

Omdat ik niet hoor heb ik 'm verkocht, en hij is direct opgehaald.

K*twijf, komt natuurlijk omdat ze een hoger bod had gehad.

Ze zou het bedrag direct terugstorten.
Zonet gekeken, maar helaas nog niets gezien.
De naam op de rekening is anders als de naam waar ik het naartoe had geschreven.
Ik hoop voor d'r dat ze het morgen terug heeft gestort, anders heeft ze wel een groot probleem met mij.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:58

Oeh ik heb een leuk idee voor de herfst-opdracht voor het volgende topic (als dat hem gaat worden dus :P ). Nou nog even kijken of dat uit te werken is zonder fondant/marsepein, maar ik denk het wel :D

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:35

Nou ik ga vanaf morgen een weekje op vakantie, dus ben eeeeeerg benieuwd hoeveel ik zal moeten doorlezen!! :=

Maak in ieder geval niet meer een nieuw topic mee.. of jullie moeten vanaf nu t/m morgen middag heeeeeeeeeeeeeel veel gaan kletsen en foto's plaatsen ;)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:59

Zeg nooit nooit ashley :P

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:08

annastasia schreef:
Ze zou het bedrag direct terugstorten.
Zonet gekeken, maar helaas nog niets gezien.
De naam op de rekening is anders als de naam waar ik het naartoe had geschreven.
Ik hoop voor d'r dat ze het morgen terug heeft gestort, anders heeft ze wel een groot probleem met mij.
Wat wil je eraan doen? Ik ben hier op bokt een keer belazerd, heb mijn geld nooit meer teruggezien, en bokker is gelukkig verwijderd en mag nooit meer terugkomen. Maar goed, mijn geld ben ik echt kwijt, helaas.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:59

Ben ook ooit opgelicht op bokt, gelukkig heeft een andere bokker daar toen flink werk van gemaakt (achter stal gekomen waar ze stond en via stalgenootjes enzo het telefoonnummer en adres achterhaald). Bleek een 16jarigw te zijn waar de moeder niks van haar praktijken af wist. Een half jaar later hebben we alsnog onze spullen gekregen!
Kan niet zeggen dat we iets aan de modjes hebben gehad, helaas. Die werkten ons alleen maar tegen..

Maar op mp is wel weer een heel ander verhaal natuurlijk. Heb je haar adres?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:53

Geen adres, wel een telnr ik zal even een paar stukjes uit een email pakken:

Ze had het nog niet teruggeboekt omdat ze nu pas zag dat het was bijgeschreven.
Ze zou geprobeerd hebben het terug te boeken, maar had het nog nooit eerder gedaan en snapte het niet....
Ik kon het zelf laten storneren.
Anders moest ik zelf maar even langs de bank gaan, die konden het dan wel voor me in orde maken.
Want ze kon het zelf niet in orde maken omdat ze moest werken.

Omdat ik haar niet had gebeld dat ik het had overgemaakt dacht ze dat het niet doorging.
Joehoe, we hebben een schriftelijke overeenkomst, en nog geen 2 uur later verkoop je het ding aan een ander?????? |o

Laat het d'r maar heel gauw in orde maken, dat ze d'r afspraak niet na komt is één, maar dat ze vervolgens ook nog eens te ''lui'' is om het terug te boeken gaat mij te ver.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:05

Jij kan het niet eens laten storneren. Storneren kan alleen bij een automatische incasso, niet bij een gewone overschrijving.
Ik hoop voor je dat ze alleen aan de luie kant is en het idd aan iemand anders heeft verkocht, maar als ik het zo lees ben ik bang dat het nog wel eens erg lastig kan worden om je geld terug te krijgen :(:)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 23:15

Ik heb d'r dat ook verteld, en direct maar m'n gegevens erbij gezet zodat ze het over kan maken.
Ik geef d'r tot morgen 12.00.
ZO niet dat komt ze als oplichter te boek te staan.
Het is kiezen of delen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:38

Storneren kan idd alleen bij automatisch incasso. Het zou heel raar zijn als dat met een gewone overschrijving ook zou kunnen :) Als ik dit zo lees, ben ik ook heel bang dat je je geld niet meer terugziet. Wat had je er ook alweer voor betaald? Heb je al haar emails nog? Als je haar telefoonnummer plus bankgegevens hebt, zou ik er een politiezaak van maken. Je hebt het op papier staan dat je betaald hebt, en haar teksten heb je ook als bewijs! Als je het niet terugkrijgt, politie bellen!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:15

Dit is idd wel heel makkelijk vanuit haar kant. Zij maakt een grove fout en jij mag het gaan oplossen. Lijkt me de omgekeerde wereld..

Je kan via haar nummer ook misschien wel aan haar adres komen? Of tenminste, jij niet zomaar ivm privacywetgeving, maar de politie wel.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:58

Is natuurlijk ook gigantisch gelul van haar, dat zou betekenen dat ze zelf nooit iets betaalt via internetbankieren ???

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:55

Inderdaad.
Het is nog geen 12 uur.
Hoe kun je in het weekend zien dat je geld nog niet is bijgeschreven, maar vervolgens niet weet hoe je geld moet overmaken.

Het is kiezen of delen; heel snel terugbetalen of met naam en toenaam als internetoplichter te boek staan.

Ze vroeg er € 130,- voor.
Had d'r 100,- geboden, en daar ging ze mee accoord.
Tot d'r een hoger bod kwam......

Heb zojuist een pakketjes uit de UK gekregen met 3 setjes PME cutters
Ben d'r helemaal happy mee :D :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:58

Dus je hebt haar 100 euro betaald. Dat is voor haar lekker makkelijk verdiend. Pfff, kan me daar echt boos over maken.
Niet zomaar over je kant laten gaan dit hoor!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:09

Balen annastasia, ik hoop dat je je geld nog terug krijgt :\ .

Ik heb net ook weer eens een bestelling gedaan, het is al lang geleden. Ik hoop dat het pakketje voor het weekend binnen is, want ik heb het eigenlijk van 't weekend nodig :o .
Ga een paar taarten maken voor het grote feest van mijn ouders, in de vorm van verkeersborden :D .

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:13

Leuk!
Wat heb je besteld?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:29

1 x FunCakes Rolfondant Groen - 250gr - (B59204) = € 2,50
1 x FunCakes Mix voor Botercrème 1 kg. (76161) = € 4,95
1 x FunCakes Mix voor Biscuit 1 kg (37184) = € 3,99
1 x Taartkartons zilver/goud ROND 30cm, 3 st. (KA801-0030) = € 2,15
1 x Pettinice Zwart rolfondant, 1kg (42241) = € 7,50
2 x Pettinice Rood rolfondant, 1kg (42240) = € 15,00

Alleen werkte ik eerst met marsepein, maar mijn moeder houdt daar niet zo van, vandaar mijn keuze voor fondant. Dat kan ik gewoon op dezelfde manier verwerken als marsepein toch?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:52

Soort van.. Bij mij komt er bij fondant een ander woordenboek om de hoek kijken dan bij marsepein met bekleden :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:56

_O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:06

:= :D
ik mix het altijd maar wil eigenlijk ook eens alleen de fondant proberen. Nu ga ik wel twijfelen hoor, om mijn woordenboek nog meer uit te breiden is eigenlijk niet noodzakelijk :o :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:21

Ik ben weer bij pipoos geweest ik heb 5 kleuren rol fondant en de Mjam mee genomen. De taart waar ik mee bezig ben heb ik gister gevuld met bokkepootjes vulling en bekleed, nu wil ik dalijk nog een poppetje boetseren maar ik heb geen tylose voor door de fondant kan ik dan toch boetseren? De taart wordt morgen aangesneden ( is een oefen taart maar we zijn maar met ons 2en dus de cliënten van mijn moeder die mogen hem beoordelen ;))

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:36

wat voor poppetje, staat ie in de Mjam? Je kunt gewoon boetseren zonder tylose, maar het maakt wel uit wat voor model.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:37

Heb trouwens net bij de Xenos even zo'n cupcakestandaard meegenomen en een taartblik beetje Blond Amsterdam style. :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:48

Kinke schreef:
wat voor poppetje, staat ie in de Mjam? Je kunt gewoon boetseren zonder tylose, maar het maakt wel uit wat voor model.

Nee hij staat in dat boek wat ik heb, maar het is (het ziet eruit ;)) een super simpel poppetje. Ik ga het maar gewoon proberen, had wel gekeken bij pipoos voor tylose maar dat hadden ze niet.