Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
newmom schreef:LetsgoKelly schreef:Ja klopt is die van de ikea. Ik had geen geduld dus heb hem doorgesneden. En.... hij is perfect!! Wiehoe!
nog even vraagje, die van mij is er volgens mij ook van.. :S weet t niet meer..
maar de rand is naar binnen gedraaid, heb jij dat ook? en zo ja, heb je daar geen last van met eruit halen?
alvast bedankt
pubelia schreef:Mayo schreef:Wereld, leuke taarten! Die chinese is echt leuk
Pubelia, leuk gedaan. Maar heb je met je vingertoppen aan de onderkant getrokken of geduwd?
Hij wilde niet plakken, dus heb ik in eerste instantie de blaadjes met een roller er aan vast gerold, en daardoor is die dus wat uit gerekter.
woldhoeve schreef:een vraagje ik wil graag een poging doen om Pigs in the mud te makenNu wou ik dat zaterdag doen, en hem kado doen aan iemand die woensdag jarig is. Dus wou de biscuit eerst in de diepvries doen, is dit wel een goed idee, wordt hij niet moeilijk te snijden als ik hem weer ontdooit heb? Of misschien kan ik hem bevroren snijden.
Wat zouden jullie doen?
Nathalie1981 schreef:Misschien domme vraag, maar bc wordt toch ook gemaakt met water?
Annemiekbram schreef:Ik ga nu 2 taarten snijden en vullen en waarschijnlijk morgen of vrijdag bekleden...moet ik ze dan tot zolang in de vriezer of koelkast zetten??