Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
krijg hier helemaal de zin in!

): dit boekje
en rode bietjes. En de kruiden gebruik ik ook regelmatig! De prei is helaas mislukt, net als een of andere koolsoort die er stond 
ik ben aantal jaren terug ook gewoon begonnen met beetje lezen en vooral uitproberen! Tip: begin klein met een aantal dingen en niet meteen met tig verschillende planten.
Als het echt zonnig balkon is dan zou ik naast kruiden ook eens een kerstomaat proberen als je die in maart/april even binnen voortrekt en dan uitplant doen ze het vaak hartstikke leuk zo tegen warme muur lekker beschut. Wel zorgen dat je ze regelmatig water geeft.

vanLotje schreef:ik wil graag komkommers, maar zijn die net zo raar als courgettes? (en mijn courgettes waren raar hoor, die kregen 'n bloem, kregen een mini courgette, en een nacht later stond er alleen nog een kort stengeltje. Hoe raar is dat? Het zijn geen slakken, voor zover ik weet)
thanks, Ibbel!
Iedere keer weer hopen
Maar ik had of mannelijke bloemen of vrouwelijke bloemen, nooit ook maar een beetje tegelijk.. Niet leuk
annepanne schreef:Precies mijn courgettes VanLotjeIedere keer weer hopen
Maar ik had of mannelijke bloemen of vrouwelijke bloemen, nooit ook maar een beetje tegelijk.. Niet leuk

die schijnen erg lekker te zijn.
En dan is de bloem weer weg
Pepers heb ik in november geoogst
Wel wat natuurkomkommers gehad en wortels. Maar heel veel niet opgekomen enzo! Tomaten waren heel lang groen, werden rood en hup verrot!
maar ik zal'm'n taart weer even spammen ook al duurt het nog eeuwen voordat er weer pruimen zijn (maar in de winter maak ik hem gewoon als appelcake of met peer mmm) http://www.eediete.nl/keuken/?p=85
) je kan de bloemen iig goed vullen met geitenkaas, stikt van de recepten op internet
) maar daar is wel veel zon. Denk dat ik dus binnenkort (als het een keer ophoud met regenen) de bloempotten eens naar boven ga slepen! Courgette in een pot lijkt me ook geweldig. Ben ook wel benieuwd naar dat bol.com boekje hierover.