Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passival schreef:Eigenlijk vind ik 1500 wel een normaal aantal calorieen voor een dag toch? tenminste dat lijkt mij wanneer ik verschillende reacties hier lees. 1000 is volgens mij nog niet veel, dit hangt natuurlijk ook af van je stofwisseling. Die van mij is niet zo heel erg snel, misschien komt dat ook wel doordat ik eerst weinig at dus kom ik niet iedere dag op zoveel....
Passival schreef:Trouwens, we kunnen ook afspreken dat je hier niet meer dan 1 kilo per week mag afvallen. of zoiets....
Sizzy schreef:Passival schreef:Trouwens, we kunnen ook afspreken dat je hier niet meer dan 1 kilo per week mag afvallen. of zoiets....
Nou mooi, ben drie en een halve week bezig, drie kilo afgevallen
Net half uurtje wezen hardlopen en het zit me toch dwars, deze discussie
Stel dat ik ipv kipfilet kaas op m'n brood zou doen, dat ik een laag kaas over m'n macaroni had gedaan, tussendoor een paar boterhammen met selderiesalade had genomen ipv een kracker met kip en een appel dan zat ik wel aan m'n goede aantal kcal.
Nu eet ik ipv de vette calorierijke dingen andere minder vette dingen en zit ik aan minder kcal per dag. Moet ik dan meer gaan eten omdat ik toevallig kipfilet op m'n brood heb? Ik eet nog precies hetzelfde, alleen rooster ik m'n brood, eet er andere dingen op en pak fruit tussendoor ipv nog meer brood.
Ook gun ik mezelf een paar keer per week wat lekkers, zoals een paar handjes chips of wat toastjesIk voel me prima, al m'n tentamens gehaald dus geen concentratieproblemen
Sport er lekker bij en m'n lijf wordt strakker.
Jamy schreef:Nouja flink sporten dan maar vanavond
Ik heb net me lunch op.
Ee tosti van 2 volkoren broodjes met 30+ kaas (volgens mij was het oude kaas).
orionneke schreef:Uh Sizzy dat je daar op kan leven zeg! Denk dat ik op ga houden in dit topic te lezen, jullie hongeren jezelf stuk voor stuk uit zeg! 750 calorieen op een DAG!!!!!!