Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Vanmiddag vertelde ik aan iemand dat ik de vegetarische ham die ik had geprobeerd heel vies vond. Zegt een ander meisje: 'ja ik vind dat je gewoon vlees moet eten. Is veel gezonder en je komt allemaal eiwitten tekort'. Ehh... oke?En waar heb jij je informatie vandaan? Zelfde meisje vind dat dieren geen gevoelens hebben, ze alleen op de wereld zijn voor de mens en voor de rest geen nut hebben en ze zo gruwelijk behandeld mogen worden als maar kan want ze voelen het toch niet!
Selka schreef:Zo ik heb net een mooie bestelling geplaatst bij de notenshop al zeg ik het zelf.
Chiazaad 500 gram
Chocolade Druppels Puur 70,5% 500 gram
Pinda's Gebrand Ongezouten 500 gram
Pistachenoten Raw Gepeld 150 gram
Agar agar poeder 100 gram pot
Maca Poeder Raw Bio (175 gram) - Raw Organic Food
Zonnebloempitten 200 gram
Tahin Wit ZZ (250 gram) - Terrasana
Kokospasta Cacao Nibs Bio (250 gr) - Bio Today
Iemand een tip voor een recept dat ik moet maken met bijv. agar agar, maca of tahin? Ik heb het nog nooit eerder gekocht of gebruikt
Selka schreef:Zo ik heb net een mooie bestelling geplaatst bij de notenshop al zeg ik het zelf.
Chiazaad 500 gram
Chocolade Druppels Puur 70,5% 500 gram
Pinda's Gebrand Ongezouten 500 gram
Pistachenoten Raw Gepeld 150 gram
Agar agar poeder 100 gram pot
Maca Poeder Raw Bio (175 gram) - Raw Organic Food
Zonnebloempitten 200 gram
Tahin Wit ZZ (250 gram) - Terrasana
Kokospasta Cacao Nibs Bio (250 gr) - Bio Today
Iemand een tip voor een recept dat ik moet maken met bijv. agar agar, maca of tahin? Ik heb het nog nooit eerder gekocht of gebruikt
PlantsTho schreef:Wat zouden e-nummers er mee te maken kunnen hebben?
k_m schreef:Ik lees hier al lang mee en vroeg me iets af, als vegan zouden jullie ook geen melk eten van een locale biologische boer? Ik zag gisteren een bio winkeltje met schapenmelk yoghurt en ik was daar wel eens benieuwd naar! Zouden jullie zo iets ook laten staan, puur om het vegan eten of waarom zou zo iets tegen jullie principes zijn?
k_m schreef:Dat vind ik een heel duidelijke en best logische uitleg. Bedankt!
Ik snap je deel van het slachten inderdaad, ik kan hier zelf nog wel mee om maar het hangt natuurlijk ook vanaf op wat voor manier dit gebeurd. Maar ik kan absoluut op deze manier dat wel veel beter begrijpen, ik had er zo ver nog niet bij nagedacht eigenlijk..