Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Wie het voor mij het perfecte stampot boerenkool recept?
Ik maak alle stampotten. allemaal even lekker. Maar de boerenkool blijft taai en droog
Behalve als ik m met aardappelpurree uit een pakje maak. Maar dat vind ik eigenlijk zonde.
Alle andere stampotten gaan dus prima, hutspot, zuurkool, spruiten, andijvie etc
Donna89 schreef:Ah.. 30 minuten dus. (op verpakking staat 20 min volgens mij)
Dat zal wel eens kunnen helpen
Kan er liters melk en boter doorheen gooien maar dat helpt dus niet
Vet van spek doe ik altijd. Gewoon hele pan er in dus alle spek incl alle vet. Jammie
Donna89 schreef:Wie het voor mij het perfecte stampot boerenkool recept?
Ik maak alle stampotten. allemaal even lekker. Maar de boerenkool blijft taai en droog
Behalve als ik m met aardappelpurree uit een pakje maak. Maar dat vind ik eigenlijk zonde.
Alle andere stampotten gaan dus prima, hutspot, zuurkool, spruiten, andijvie etc
Angelaa2 schreef:Donna89 schreef:Wie het voor mij het perfecte stampot boerenkool recept?
Mn moeder legt de boerenkool waar nog geen vorst overheen gekomen is minimaal n dag in de vriezer. Dan is het ook veel lekkerder. En je kunt ook wat kookvocht bewaren en erdoor doen