Ik had, omdat ik geen banaan meer had, een extra lepel rozijntjes in mn havermout gedaan!! Jammie . Kan volgens mij zo een bak rozijntjes opeten, haha .
Knakker
Geplaatst: 23-11-13 17:48
is een heerlijke combinatie inderdaad, als je er dan ook nog een beetje kaneel bij doet, lijkt het net appeltaart
Horse_xx
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 17:35
Appel en kaneel in de oven
C_estmoi
Geplaatst: 24-11-13 18:30
Ik heb m'n havermout eigenlijk altijd met melk en een banaan, en meestal met wat kaneel. had er laatst ook gemberpoeder bij gedaan, lekker!!
hmm, lijkt me lekker zo'n mug cake, ga ik een keer proberen
Mlies
Geplaatst: 28-11-13 23:48
Na al een paar weken een aangebroken pak in de kast te hebben staan, waag ik me er morgenochtend nog maar een keer aan. Langer laten weken, beetje honing erdoor. Dan moet het beter gaan..
Die mug cake lijkt me echt heerlijk! ga ik eens proberen.
Kieffer
Geplaatst: 29-11-13 23:45
Horse_xx schreef:
Die mug cake lijkt me echt heerlijk! ga ik eens proberen.
Ik heb hem vanmiddag gemaakt, met bosvruchten, kaneel en walnoten erdoor. Het was erg lekker en heel makkelijk om te maken. Ik heb het gegeten met een schep kwark ernaast
Ik heb het vanmorgen ook gegeten, gewoon zoals het recept maar dan met een schepje suiker (geen honing in huis) en blauwe bessen erdoor. Ik vond het lekker maar mijn vriend zei: 'this is disgusting don't ever make it again' dus ik denk niet dat het een blijvertje wordt op zondagochtend
Gisteren kwam ik een lekker ontbijtrecept tegen: http://www.chickslovefood.com/beautyfoods-van-november/ Chocolade-quinoa met kokos. Ik heb het met boekweitgrutten en amandelmelk gemaakt en het was lekker! Wel erg machtig. Kan natuurlijk ook gewoon met havermout.
Heeft iemand hier wel eens havermout met pompoen gegeten? Ik kwam een receptje tegen op Pinterest en ik heb nog en stuk pompoen over, en die wil ik dus morgen door de havermout doen.