O: 150 g magere kwark + 125 g ananas + sojamelk light + banaan B: Killer Buns level 2 dag 4 (denk ik toch?) T: 3 pruimen T: koekje met chocoladestukjes, honger en gehaast B: uurtje gewandeld T: halve latte L: 120 g meergranenbroodje belegd met pesto, kruiden, geitenkaas, tomaat, komkommer, tuinkers + latte A: 250 g magere roeryoghurt (heerlijk!) met 200 g ananas en el zadenmuesli en enkele gojibessen T: 250 g magere aardbeienyoghurt
Ik had meer fruit gepland overdag maar zat echt vol van het broodje (ik denk dat ik iets te lang wachtte met eten; het was al 15.30 en toen was de grootste honger al weg) en kwam er niet meer toe.
Ochtend: 2 volkoren sesam crackers, 1 met kipsaté en 1 met boter tussendoor: 2 eierkoeken, water lunch: 2 donkervolkoren met vockingworst tussendoor: warme chocolademelk, krentenbol, koekje Avondeten: krielaardappeltjes met rode kool met appel, gehaktballetje, appelmoes tussendoor: koekje
Beweging: 6 stallen mesten + andere stalwerkzaamheden, halfuur paard rijden, No More Trouble Zones workout
O: 2 volkoren crackers met kaas en gekookt ei T: ontbijtkoekreep L: 2 boterhammen met kipfilet en een halve appel met kaneel T: andere helft appel met kaneel, snack a jacks en plakje ontbijtkoek A: gebakken aardappeltjes, sla en 3 vissticks, vla als toetje T: snack a jacks, paar paaseitjes
O: bakje druiven + paar romaatjes + thee T: 2 speltboterhammen met zalm en sla + thee
in de planning: L: 6 röstirondjes + verse appelsap zonder toegevoegde suikers T: 1 speltbolletje met kipfilet + water A: aardappels, snijbonen en draadjesvlees + water T: sinaassappel+ kiwi
o: Weetabix, lijnzaad, goji bessen en soja melk t: Manderijn l: Quinoa, kikker erwten, tonijn, paprika, ui en wortel t: Manderijn a: Quinoa, kikker erwten, avocado, komkommer, wortel
Birgit__
Geplaatst: 19-03-13 13:48
O: 30 gram havermout met halfvolle melk en een banaan T: cracker met kipfilet T2: 15 gram naturel chips.. L: 2 volkorenboterhammen met 1 ei en 2 crackers met 20+ smeerkaas T: 100 gram magere yoghurt met 1 mandarijn A: gekookte aardappelen met bloemkool en worst T: appel
B: 30 day shred level 3, 40 minuten fietsen en 2 paarden rijden
O: 2 roggebroodjes met kaas L: kapje met smeerkaas, dubbele vbh met sla en kipfilet, schaaltje sla T: kiwi en ? A: rodekool, gekookte aardappelen en een gehaktschnitzel T: appel
O: 40 gram havermout + halfvolle melk + banaan M: 3 boterhammen (2x sandwichspread 1x jam) + 2 sinaasappels A: geen idee, wat de pot schaft... + magere kwark
Noeps
Geplaatst: 19-03-13 16:28
phormicola schreef:
Ik zie bij steeds meer mensen havermout met een banaan in de planning staan. Grappig
Ben ik idd mee begonnen n.a.v. dit topic
Madeira_
Geplaatst: 19-03-13 16:36
phormicola schreef:
Ik zie bij steeds meer mensen havermout met een banaan in de planning staan. Grappig
Haha zie dit nu pas staan vind het wel een hele voedzaam ontbijt, heb echt lang geen honger/trek gevoel
merel_gomez
Geplaatst: 19-03-13 16:38
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 15:28, in het totaal 2 keer bewerkt
Toad
Geplaatst: 19-03-13 16:57
O: 125 gr magere kwark, 60 gr fruit, 45 gr muesli, thee t: banaan, appel, thee, koffie l: 30 gr havermout met 250 ml rijstmelk en rozijntjes + 2 crackers met huttenkase en gerookte zalm, cherrytomaatjes t: handje noten, 1 glas versgeperst sinaasappelsap, thee a: runderstoofpotje met sperziebonen en winterpeen t: thee en zwarte chocolade
Eigenlijk heel weinig, had vanmorgen geen tijd meer om brood te smeren Dus; Ochtend: Banaan en water S'middags: Water Namiddag: 3 stukken brood en multivitamine drinken. En ben nu moam snoepjes aan het eten
gretoes
Geplaatst: 19-03-13 18:01
O: 2 crackers met jam, glad hafvolle melk T: 1 appel, 2 glazen thee, 1 paaseitje L: 2 volkoren boterhammen met kaas en kipfilet, 1 glas multivit T: 1 banaan, glas thee, 1 blikje Redbull Sugarfree gemeng met water (50/50)