Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Monchoutaart met rode vruchten en de kwarktaart met mandarijn gaan het deze keer worden. mijn twee favorieten, al maak ik ze nooit zo lekker als zij dat kon!  

PB-en mag altijd. 

Dus wie heeft er een nog een leuk recept wat niet al te moeilijk is (we
 Taart mag ook iets zijn van een koek of dergelijk. (zo keken we naar een kruimelkoek maar
 )                                                         

Was over van Pasen en anders werd het weggegooid en omdat ze wistne dat ik van bakken hield hebben ze het speciaal voor mij bewaard. Vind het echt heel lief, maar ik heb eigenlijk nog maar 1 keer eerder met fondant gewerkt.  
 Maar heel moeilijk is het niet, in ieder geval neit om cupcakes mee te versieren. Dus als bedankje ben ik van plan cupakes te bakken, waarschijnlijk gewone vanille cupcakes en deze te bekleden met het blauwe fondant en er met iets eetsbaars wit het AH logo erin te zetten. Hopelijk wil het een beetje lukken, iemand ideeën/tips voor dat witte AH logo? Ik zat te denken aan misschien die eetbare chocoladestiften, of bijv het logo er een soort van 'in te graveren' en dit 'opvullen' met witte glazuur, al ben ik bang dat dat opvullen niet heel soepel zal gaan en ik eindig met overal wit glazuur.