Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:00

Ik denk dat wij zaterdag naar Sakura gaan :j

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:07

Mm tao is idd erg lekker maar ik ga toch liever naar china palave in zwolle! Yume in Apeldoorn vind ik ook erg goed maar niet op zaterdag.. In zwolle erg Goede service, geen gezeur over hoe laatje van tafel moet en dt je te veel besteld, in apeldoorn en deventer wel. Zondag ga ik naar sushi tijd in almelo, nog nooit geweest! Wie heeft daar ervaring mee?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:24

Amaryllis schreef:
Ik heb een groupon van een sushirestaurant in Veenendaal gekocht, Kiyoshi geloof ik. Iemand ervaring mee? :)

Woon zelf in veenendaal maar ga liever altijd naar een ander. Ik vind het sushi aanbod erg weinig. Vooral als je wat minder van zalm en tonijn houd. Gerechtjes zijn wel ok!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:20

Wij mogen vrijdag weer!
Goya Nieuwegein :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:21

Ik wil ook weer..
Mijn moeders wil steeds niet.. :')

Tineeee?

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:28

Ik wil ook weer!

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:30

Sani en Tine het illustere sushi duo :))

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:03

Vrijdag weer! Het begint zo onderhand een wekelijkse bezigheid te worden.
Volgende week ga ik denk ik weer zelf maken. Ook lekker en leuk om te doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:04

Pieteritus1 schreef:
Vrijdag weer! Het begint zo onderhand een wekelijkse bezigheid te worden.
Volgende week ga ik denk ik weer zelf maken. Ook lekker en leuk om te doen.

*\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:10

Vrijdag ga ik weer naar Goya en ik ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat zijn.
Ben er nu verschillende keren geweest en elke keer heb ik wel iets meegemaakt wat mijn ervaring "negatiever" maakte, terwijl het eten echt super lekker is.

De eerste keer zaten we naast een groep van een man of 40, waarvan er 1 besloot te speechen... naast ons tafeltje... op oorverdovend volume...
Hierdoor verstonden wij elkaar niet meer, terwijl we notabene naast elkaar zaten.

Meneer is meerdere malen verzocht door de bediening om zachter te praten of er een eind aan te breien (zijn speech heeft zeker 20min geduurd), maar daar werd niet naar geluisterd en het personeel gaf het toen ook maar op.

De keer erna kregen we een nogal ongezellig tafeltje, waarna wij vriendelijk vroegen of er nog een ander tafeltje beschikbaar was.
We werden namelijk op van die hoge barkrukken gezet en daar kan mijn rug en de heupen van mijn vriendin gewoon niet tegen.

De serveerster vond dat blijkbaar niet echt vriendelijk en besloot onze drankjes neer te kwakken en zich vervolgens niet meer om ons te bekommeren... haar collega heeft ons toen een ander tafeltje toegewezen en ons de hele avond bediend.
Alhoewel het niet vol zat, vond ik de bediening toen niet heel vlot.

Al met al geen dingen waardoor ik niet terug zou gaan, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het vrijdag gaat :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:47

God, die speechende vent!
Wat was die irritant zeg!
We hebben hele levensverhaal van degen waar de speech voor bestemd was mogen aanhoren _O-
Ik had bijna opgestaan om ook te gaan speechen :')

En idd, die hoge krukken waren ook niet al te fijn, maar vond degen die ons uiteindelijk naar de andere tafel bracht wel heel vriendelijk en vond dat ze het netjes had opgelost :j

Ik ben idd benieuwd wat we morgen krijgen _O-

Ach, zolang het eten verder lekker is maakt het me ook niet heel veel uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:48

Goya is een avontuur dus _O-

Zometeen naar Takumi! Over drie kwartier zit ik hopelijk aan gerechtje 1 :')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:49

Oh, wij moeten nog een hele nacht slapen!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 09:32

Reusje0504 schreef:
Mm tao is idd erg lekker maar ik ga toch liever naar china palave in zwolle! Yume in Apeldoorn vind ik ook erg goed maar niet op zaterdag.. In zwolle erg Goede service, geen gezeur over hoe laatje van tafel moet en dt je te veel besteld, in apeldoorn en deventer wel. Zondag ga ik naar sushi tijd in almelo, nog nooit geweest! Wie heeft daar ervaring mee?

Ja wij! 2 weken geleden geweest. Op vervelende mensen naast ons na een heerlijke avond gehad. En alles is aan te raden :D bediening is niet zoals in Zwolle, want dat is ook onze favoriet :j

Ik denk dat ik er vanmiddag ff een belletje aan waag om morgen bij Sakura te reserveren :j

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 11:55

Het was weer heerlijk en gezellig in de nisjes bij Sakana.
Bediening vlot, eten lekker en Halleluja: nieuwe ijssoorten!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 19:03

Ben in Antwerpen bij vriendinnen, gaan allemaal voor uitgebreide sushi combo's vanavond, yummy. Toch handig als iedereen van sushi houdt! :-)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:25

Nou, Chinese tapas doe maar niet meer. Heel veel uit de vetpan en niet zoveel keuze als bij sushi.
Volgende keer weer gewoon naar de Jap.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:19

Vandaag bij oriental plaza in nijmegen sushi gegeten. Daar hadden ze ook andere dingen dan japans, o.a. Indisch. Verder was er ook nog een buffet waar je van kon pakken en toe een toetjesbuffet.
Was erg lekker, bediening was niet erg sterk, ze konden het tafeltje van ons en naast ons niet uit elkaar houden dus regelmatig stond ons eten op de tafel naast ons.
Niet erg als die tafel dat netjes zou zeggen, maar die lieten alles vriendelijk bezorgen en aten het op. Dus moesten regelmatig melden dat we bepaalde dingen niet gehad hadden.

Tafel naast ons was sowieso verschrikkelijk. Stond vlak naast ons en er zaten echt een stel zwijnen. Eerst 3 borden van het buffet, daarna stapels besteld. En echt vreten ipv eten, walgelijk.
Vervolgnes ging een dame naar het toetjesbuffet, kwam echy met 2 volle borden terug voor de 2 mannen. Toen wij weg gingen zagen we die twee mannen weer met volle borden lopen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:45

Orient Plaza is een beetje verwarrend geworden. Het Indisch wokrestaurant heeft inderdaad sinds een aantal maanden een sushi + andere kleine hapjes in rondes deel erbij, met lijstjes. Maar het Japanse restaurant heeft dat neem ik aan ook...? (En de Thai is geen gewoon restaurant meer, maar een Lounge o.i.d.... maar goed). Ik kom eigenlijk altijd bij het wokrestaurant. :-)
Vind hun sushi heerlijk, en prima service.

Zelf vanavond sushi van Ocean Sushi gehad (Antwerpen). Was goed, alleen zat er kennelijk een klodder wasabi op een stukje gember; heb effe een hele zware hoestbui gehad van de schrik! Opent de luchtwegen wel goed, jee.
Afbeelding

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:48

Het was iig gewoon bij de sushi en grill, jiro. Maar ze hebben ook andere dingen dan de gebruikelijke, zoals bijv gado gado. Smaak was hartstikke prima iig :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:48

Wij gaan dertig september sushi eten bij sumo in scheveningen, hmmmm.
Was erg goed bevallen vorige keer, wel reserveren vooraf want het is er erg druk.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:17

Ik ga woensdag sushi eten! -We gaan bestellen, iemand tips voor sushi bestellen in Amsterdam?!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 14:19

Ieeeeeks
we eten soep hier. -O-
Ik wil sushi.. _O-

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:13

Jeeh, vanavond naar Sushi tijd Almelo :D

L_iek