Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zodat ik alles op elkaar kon plakken en de lijntjes ertussen kon doen. Nu is hij helemaal klaar en kan ik hem zo op de taart leggen, scheelt een hoop werk met de komende taarten van dit weekend
Hij ligt ingepakt in doorzichtige huishoudfolie zodat hij goed blijft 
Wel stom dan dat ze iets in het beige leveren terwijl het groen (en anders) in het boekje staat... Nu heb je iig een reserveonderdeeL
Hopelijk heb je er veel plezier van! *wat doet dat ding eigenlijk?
*
Misschien bak ik ook wel die voor zaterdag, dan kan ik die morgenochtend vullen en afsmeren en als ik dan thuis kom van cursus s'middags bekleden. Dan wordt het iig geen nachtwerk
Kan hij overdag lekker opstijven in de koelkast
) zat in zo'n plastic hoesje. Een tweede kleurplaat heb ik helemaal uitgeknitp (alle onderdelen) om het plaatje in elkaar te kunnen puzzelen met losse stukken fondant. Op het hoesje met daarin de kleurplaat is het plaatje gepuzzeld. Toen het plaatje klaar was, heb ik een plak dunne fondant gemaakt (ook in het zwart) en die op een 2e plastich hoesje gelegd. Toen heb ik alle onderdelen weer in elkaar gepuzzeld óp het plakje fondant en in elkaar gelijmd. Daarna de randjes erop/erom en het overige zwarte fondant netjes weg gesneden. Je ziet er niets van, en het plaatje is kant en klaar om op de taart te leggen zaterdag
Hij blijft op dat plastic hoesje tot ik em ga gebruiken, dan kan hij niet stuk gaan!
Het is echt véél (friemel) werk
Zou niet een al te moeilijk plaatje nemen (deze had echt veel kleine dingetjes)
Normaal komt hij tot 2/3 ongeveer... Ik stap dus maar weer over op funcakes

Zit helemaal vol met leuke how-to's! 

Als ik een puntje van kritiek mag geven...die bloemetjes worden veel mooier als je de blaadjes laat krullen.