Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
straks een broodje en als ik vanavond terugkom iets lichts (wat groenten, rijst en kruidenroomkaas) vanwege laat thuis zijn.

Mijn moeder is niet thuis, ik kan niet echt koken & m'n vader heeft er niet echt zin in. Af en toe makkelijk is niet erg
Vanavond gegeten bij een pasta/pesto en rucolamengseltje. 
ik had een presentatie in groep 8 over bio industrie, sinds toen dus
ben soms licht in mijn hoofd, maarja, niks aan te doen (behalve vlees, haha, en ijzerdrankjes natuurlijk en goed eten) mijn lieve moeder kookt altijd aparte dingetjes voor me, of als ergens vlees inzit apart, dat ieder een eigen spulletje maakt met of zonder vlees. soms worden ze er wel gek van
Alpro is in iedere supermarkt wel te vinden, Provamel is iets lastiger maar die hebben ze in ieder geval bij de natuurwinkel. Liek_ schreef:Romige prei met witte bonen straks. Prei smoren met knoflook en tijm. Half kopje witte wijn erbij. Bonen erbij. Als het klaar is creme fraiche erdoor roeren. Zoooooo lekker
Maar ik krijg alleen de choco-variant door m'n keel, vind naturel soyamelk echt niet te drinken
) in de ontwikkeling tekorten aan voedingsstoffen krijgen (en ze ook niet het gevoel willen geven dat ze anders zijn dan de rest van de kindjes) zullen we ze in eerste instantie niet vegetarisch opvoeden. Wel wil ik ze vanaf het begin heel erg bewust maken van het feit dat vlees niet elke dag hoeft, er vele alternatieven zijn, en dat het vooral erg belangrijk is om te weten waar het vandaan komt, en dus op te letten dat de dieren een behoorlijk bestaan hebben gehad voordat ze op je bord belandden. Gelukkig is mijn vriend het er helemaal mee eens om tegen die tijd altijd voor goed bio-vlees te kiezen.
gisteren wel vlees op...vandaag weet ik het nog niet