Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridB schreef:Amyyy schreef:@ falona, gewoon op die van de leukste taarten, ik had 130 gram biscuitmix gebruikt en ik kon een 16 een boltaartje, en nog meer als 3/4e boltaartje.
@ ingrid,
Ben ik blond? Haha, ik snap het niet
Nee, ik ben blond![]()
Ik zag het even helemaal verkeerd op je taart
Falona schreef:Die had ik al lang gezegd dat het niet meer mogelijk is
Ik zou nog een keer terug mailen dat het ondertussen wel erg kort dag word en dat er maandag alleen een proeverij is op voorwaarde dat er van te voren eea duidelijk is. En dan puntsgewijs uiteen zetten wat je wilt weten en wanneer je het wilt weten.
@[***]: wil je weten wat je moet doorberekenen of wat je uit moet geven? Je hebt namelijk maar 100gr biscuitmix nodig, maar die worden verkocht per 1kg. Heb overigens momenteel geen rpijzen bij de hand.
vinurr schreef:Falona schreef:Die had ik al lang gezegd dat het niet meer mogelijk is
Ik zou nog een keer terug mailen dat het ondertussen wel erg kort dag word en dat er maandag alleen een proeverij is op voorwaarde dat er van te voren eea duidelijk is. En dan puntsgewijs uiteen zetten wat je wilt weten en wanneer je het wilt weten.
@vinurr: wil je weten wat je moet doorberekenen of wat je uit moet geven? Je hebt namelijk maar 100gr biscuitmix nodig, maar die worden verkocht per 1kg. Heb overigens momenteel geen rpijzen bij de hand.
Wat ik uit moet geven als ik zelf alles moet halen